English

استاندار ایلام:

مردم استان ایلام در همه عرصه‌های سیاسی نظیر انتخابات حضور پرشوری داشته‌اند

استاندار ایلام با اشاره به مشارکت حداکثری مردم این استان در انتخابات، گفت: مردم این استان در همه عرصه‌های سیاسی نظیر انتخابات حضور پرشوری داشته‌اند و امروز نیز در هشتم تیرماه خالق حماسه‌ای باشکوه خواهند بود.

مردم استان ایلام در همه عرصه‌های سیاسی نظیر انتخابات حضور پرشوری داشته‌اند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز جمعه با حضور در مدرسه توحید شهر ایلام به منظور شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: استان ایلام در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با مشارکت ۵۳.۳ رتبه چهارم کشور را به لحاظ میزان مشارکت کیب کرد.

وی با بیان اینکه ایلام مردمی بصیر، فهیم و دارای بینش سیاسی هستند، افزود: مردم این استان همواره در بزنگاه‌های حساس از جمله در عرصه مشارکت در انتخابات، وفاداری خود به نظام و انقلاب و آرمان‌های والای امامین انقلاب نشان داده‌اند.

استاندار ایلام تصریح کرد: شعب اخذ رای در استان، از همان ساعات ابتدایی صبح، مملو از جمعیتی است که برای شرکت در انتخابات مهم ریاست جمهوری حضور یافته‌اند.

بهرام‌نیا افزود: این حضور گسترده، پرشور و خودجوش بیانگر این است که مردم دل در گرو انقلاب اسلامی و اعتلای میهن عزیز خود دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات امروز جمعه هشتم تیرماه در مقایسه با انتخابات گذشته از اهمیت خاصی برخودار است، یادآور شد: انتخابات تعیین سرنوشت به دست مردم است که برای آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: مسئولان استان در همان لحظات اولیه شروع انتخابات برای مشارکت در این رویداد در پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند تا بدون درنگ و تاخیر در سرنوشت مملکت خویش سهیم باشند.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، لبیک به ولایت و تولید قدرت نرم نظام است، بیان کرد: مردم ایلام دلداده به نظام و ولایت هستند و به طور قطع امروز مشارکت حداکثری خود را در پای صندوق‌های رای به نمایش خواهند گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه