English

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام:

ثبت یک هزار و ۵۰۵ واقعه ولادت در ایلام

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: در ۳ ماهه ابتدای سال جاری، یک هزار و ۵۰۵ واقعه ولادت در استان رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۷ درصد کاهش داشته است.

ثبت یک هزار و ۵۰۵ واقعه ولادت در ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نجم‌الدین خسروی مدیرکل ثبت احوال استان ایلام  گفت: آمار طلاق ۳ اول کل استان ۲۳۹ فقره بوده است که برابر گزارش مرکز رصد جمعیت سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ و ۳ ماهه سال ۱۴۰۳ آمار طلاق در استان ایلام پائین‌ترین میزان در کشور داشته است.

وی افزود: در ۳ ماهه اول امسال یک هزار و ۱۸۵ رویداد ازدواج در استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۴ درصد رشد افزایشی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال ایلام، ادامه داد: از این میزان ۹۸۷ رویداد ازدواج شهری و ۱۹۸ رویداد روستایی بوده است که به طور میانگین در هر ماه ۳۹۵ رویداد ازدواج به ثبت رسیده است. 

خسروی خاطرنشان کرد: آمار ولادت نیز این مدت ۱۵۰۵ رویداد بوده است که از این تعداد ۱۰۹۳ ولادت شهری و ۴۱۲ ولادت روستایی بوده است. 

وی تصریح کرد: از این آمار ۷۶۰ ولادت پسر و ۷۴۵ ولادت دختر بوده است که در هر ماه تعداد ۵۰۱.۷ ولادت به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۷.۷ درصد کاهشی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال ایلام، یادآور شد: در ۳ ماه گذشته ۶۵۴ مورد فوت ثبت شده است که طبق آمار ۴۴۹ مورد شهری و ۲۰۵ مورد روستایی بوده است. 

وی اضافه کرد: از تعداد فوتی‌ها ۳۸۲ نفر مرد و ۲۷۱ نفر زن بوده است که به طور میانگین در هر ماه ۲۱۸ رویداد فوت به ثبت رسیده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه