English

مدیر کل امور عشایر استان ایلام:

جامعه عشایر در اقتصاد استان ایلام نقش به سزایی ایفا می کند

مدیر کل امور عشایر استان ایلام با بیان اینکه امید است بتوان با تجهیز سیاه چادرها به پنل‌های خورشیدی گامی در راستای حمایت از عشایر برداشته شود خاطرنشان کرد: جامعه عشایر در اقتصاد استان ایلام نقش به سزایی ایفا می کند.

جامعه عشایر در اقتصاد استان ایلام نقش به سزایی ایفا می کند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، خانزادی مدیر کل امور عشایر استان ایلام در حاشیه آیین افتتاح پروژه های صنعت برق استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: در راستای دستور رییس جمهور شهید مبنی بر واگذاری ۲۲۰ هزار پنل خورشید در سطح کشور امروز ۴۴۵ پنل خورشیدی با حمایت شرکت توزیع برق استان ایلام در اختیار عشایر استان قرار داده شد.

وی با بیان اینکه امید است بتوان با تجهیز سیاه چادرها به پنل‌های خورشیدی گامی در راستای حمایت از این قشر مولد برداشته شود خاطرنشان کرد: جامعه عشایر در اقتصاد استان ایلام نقش به سزایی ایفا می کنند. 

خانزادی با بیان اینکه همچنین تلاش شده زمینه تحصیل قشر عشایر در مناطق مختلف فراهم شود اظهار داشت: در حوزه انتخابات برخی از دستگاه‌های احراز هویت از طریق همین سامانه‌های خورشیدی در مناطق عشایری شارژ شده که از خدمات دولت در مناطق عشایری به شمار می رود.

این مسئول به ارزش اقتصادی بالای محصولات عشایر اشاره کرد و گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش اقتصادی تولیدات این قشر است.

وی به لزوم برند سازی ،بسته بندی محصولات و اجرای زنجیره های ارزش اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با اجرای این برنامه ها گام های مهمی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی عشایر برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه