English

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام خبر داد؛

استخدام ۳۰ نفر در واحدهای تابعه استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: ۳۰ نفر در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان ایلام از طریق آزمون به‌صورت پیمانی استخدام می شوند.

استخدام ۳۰ نفر در واحدهای تابعه استانداری ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه 1403در خصوص جزئیات این خبر گفت: با عنایت به مجوز مشترک شماره (۱۲۸۱۴) سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص استخدام پیمانی ۲۰۰۰ نفر در مجموعه وزارت کشور، تعداد ۳۰ نفر پس از شرکت در آزمون با کسب حد نصاب نمره علمی و همچنین پس از طی فرآیندهای مصاحبه و گزینش، در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان ایلام به‌ صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

نجفی در خصوص تعداد و نوع شغل‌-محل های مورد‌ نیاز یادآور شد: از مجموع تعداد ۳۰ شغل-محل مورد نیاز ، تعداد ۲۰ نفر در شغل‌- محل های اختصاصی (کارشناس توسعه امور سیاسی، کارشناس امور امنیتی و انتظامی، کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی ( اقتصادی)، کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی، کارشناس امور شوراها و شهرداری‌ها) و تعداد ۱۰ نفر در شغل-محل‌های عمومی( کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس راهبری حراست) جذب و بکارگیری خواهند شد.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر و ثبت‌نام بصورت اینترنتی از روز پنجشنبه 14 تیرماه 1403 تا پایان روز شنیه 23 تیرماه 1403 انجام خواهد شد. وی در پایان یادآور شد متقاضیان در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه