English

مدیر کل دامپزشکی استان ایلام:

کسانی که در انتخابات شرکت نکردند کنش ضد ساختاری ندارند

مدیر کل دامپزشکی استان ایلام گفت: افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند ضدیتی با نظام و ساختار ندارند و باید سعی شود مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد تا فرد اصلح با رای حداکثری انتخاب شود.

کسانی که در انتخابات شرکت نکردند کنش ضد ساختاری ندارند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، احمدی مدیر کل دامپزشکی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی یکی از اصلی ترین بسترهای نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است و به عنوان متن انقلاب است.

وی با بیان اینکه انتخابات خود یک ارزش و فرهنگ است و مهمترین و بارزترین نوع مشارکت افراد در عرصه سیاسی است اضافه کرد: انتخابات هم ارزش است و هم یک روش است و رأی‌گیری بخشی از فرایند انتخابات است و قطعاً انتخابات امری فراتر از رأی‌گیری صرف ودارای فلسفه ای ارزشمندتر از آن است.

احمدی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی برای انتخاب رئیس جمهور به آراء مردم مراجعه می‌کند که این امر نشان دهنده این است که برای فرد فرد جامعه کمال عقلانیت در نظر گرفته شده که برای انتخاب رئیس جمهور از نظر آنها استفاده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تصمیم گیران اصلی کشور مردم هستند افزود: مردم صاحب نظامند و جمهوری اسلامی مال مردم است که نشان دهنده سنت ملی و دینی است.

مدیر کل دامپزشکی استان ایلام با بیان اینکه قطعاً افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند ضدیت با نظام و ساختار ندارند گف: باید سعی شود مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد تا فرد اصلح با رأی حداکثری انتخاب شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه