English

مدیر کل استاندارد استان ایلام خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی توجیهی ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی ایلام

مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: در راستای ابلاغیه سازمان ملی استاندارد ایران و آگاهی بخشی و ترویج اجرای طرح پایش کمیت محصولات بسته‌بندی شده در واحد‌های تولیدی استان، دوره آموزشی توجیهی ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در استان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی توجیهی ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، یادگار محمدی مدیر کل استاندارد استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اجباری شدن استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان «کمیت فرآورده در بسته بندی‌ها» و استاندارد ملی ایران به شماره ۲۱۷۵۹ «الزامات برچسب‌گذاری در پیش بسته‌بندی‌ها» در آخرین شورای‌عالی استاندارد و انجام پایش‌های مستمر در دو سال گذشته، طبق ابلاغیه جدید مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس‌ها از ابتدای مرداد ۱۴۰۳ در استان با نظارت اداره کل استاندارد، مدیران کنترل کیفیت موظف به پایش کمیت فرآورده‌های تولیدی واحدهای تولیدی مشمول طرح پیش بسته‌بندی می‌باشند.

وی افزود: این دوره آموزشی در سالن اجتماعات اداره کل و با حضور بیش از ۴۰ نفر از اعضای مرتبط به مدت ۶ ساعت، با تدریس کارشناسان اداره کل استاندارد، برگزار شد.

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: در راستای ابلاغیه سازمان ملی استاندارد ایران و آگاهی بخشی و ترویج اجرای طرح پایش کمیت محصولات بسته‌بندی شده در واحد‌های تولیدی استان، دوره آموزشی توجیهی ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در استان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه