English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

درخواست ۲۵۰ زوج نیازمند ایلامی برای دریافت جهیزیه رایگان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال تاکنون تعداد 250 زوج مددجو و نیازمند استان برای دریافت جهیزیه رایگان از این نهاد درخواست داده اند.

درخواست 250 زوج نیازمند ایلامی برای دریافت جهیزیه رایگان
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه اهدای جهیزیه به زوجهای مددجو در راستای برنامه های حمایتی کمیته امداد و برنامه ی تحکیم نهاد خانواده و جوانی جمعیت است گفت: از این تعداد زوج در نوبت دریافت جهیزیه امسال تاکنون به تعداد 130 زوج جهیزیه اهداء شده است.

وی همچنین گفت: ظرف دو سال گذشته تاکنون بیش از 2 هزار و 200 زوج مددجو و نیازمند موفق به دریافت اقلام جهیزیه رایگان از این نهاد شده اند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان ایلام هم اکنون هر زوج مددجو و نیازمند واجد شرایط تعداد 5 قلم کالای جهیزیه شامل : یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز دریافت می کنند که ارزش هر سری از این اقلام جهیزیه برای هر زوج در بازار بیش از 60 میلیون تومان است.

به گفته ی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام هم اکنون هر زوج مددجو و نیازمند واجد شرایط تعداد 5 قلم کالای جهیزیه شامل : یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز دریافت می کنند که ارزش هر سری از این اقلام جهیزیه برای هر زوج در بازار بیش از 60 میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه