English

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام خبر داد؛

تهیه طرح هادی ۱۴ روستای استان ایلام با هدف گردشگری

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از تهیه طرح هادی هدف گردشگری در ۱۴ روستای استان ایلام خبر داد.

تهیه طرح هادی ۱۴ روستای استان ایلام با هدف گردشگری
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محبی مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: با عنایت و توجه دولت و حمایت های استاندار محترم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، طرح هادی هدف گردشگری در ۵ روستای کلم بالا(بدره) ، زید (بدره) ، زنجیره علیا(چرداول) ، خوران علیا (ایوان) و بیشه دراز (دهلران) به تصویب رسید و در مراحل نهایی جهت اجرای این طرح قرار دارند.

وی افزود : با دستور ویژه استاندار محترم و پیگیری های به عمل آمده ، در کارگروه ملی ۹ روستای چشمه پهن(ملکشاهی) ، بانسرو(چوار) ، سیاه گاو(آبدانان)، شیخ مکان(بدره) ، طولاب(ایلام) ، گنجه(بدره) ، بهمن آباد(دره شهر)، پشته ارشت(بدره) و تختان(دهلران) از توابع استان ایلام جهت تهیه طرح هدف گردشگری به تصویب رسیده اند که اعتبارات مورد نیاز در طول برنامه هفتم برای تهیه و اجرای طرح هادی هدف گردشگری آن ها به صورت ملی مصوب و اجرایی میگردد.

مدیرکل بنیاد مسکن در پایان از حمایت های استاندار محترم ایلام ، همراهی و همکاری دستگاه‌های ذیربط ملی و استانی تشکر و قدردانی نمود.

طرح هادی هدف گردشگری به منظور معرفی جاذبه های گردشگری روستاهای استان می باشد و زمینه های لازم جهت توسعه و ارتقاء گردشگری روستایی و تبدیل گردشگری به موتور محرک اقتصادی روستا، برای بهبود کیفیت زندگی روستائیان ، ایجاد اشتغال برای این عزیزان و معرفی فرهنگ بومی و محلی و صنایع دستی مناطق مختلف صورت میگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه