English

شهردار ایلام خبر داد؛

افتتاح هر هفته یک پروژه شهری در ایلام

شهردار ایلام با اشاره به تلاش شهرداری برای بهبود کیفیت فضای شهری اضافه کرد: در تلاشیم تا پایان سال هر هفته یک پروژه در سطح شهر ایلام افتتاح نماییم.

افتتاح هر هفته یک پروژه شهری در ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، افشین مظفری شهردار ایلام در مراسم افتتاحیه اولین زمین فوتبال چمن مصنوعی ۷ تیر اظهار داشت: این چمن مصنوعی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۶ میلیارد ریالی از منابع داخلی شهرداری احداث شده است.

وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در کمترین زمان ممکن افزود: تسریع در روند پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی در دستور کار قرار دارد.

شهردار ایلام با اشاره به واگذاری بخشی از فعالیت های شهرداری به بخش خصوصی اضافه کرد: این واگذاری به منظور افزایش خدمات رسانی در مرکز شهر به صورت حجمی صورت گرفته است.

مظفری خاطرنشان کرد: هر مسئول و مدیری در شهرداری ایلام در انجام وظایف خود کوتاهی کند، بدون اغماض برکنار می شود.

این مسئول ادامه داد: به زودی تجهیزات سبک و سنگین جدیدی وارد بدنه شهرداری ایلام می شود که نقش مهمی در افزایش خدمات رسانی به مردم دارد.

وی با اشاره به خرید ۵ دستگاه کمپرسی جدید افزود: ماهانه بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ایلام پرداخت می شود.

مظفری در ادامه گفت: طی ۳ ماهه ابتدایی سال جاری قراداد چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان توسط شهرداری ایلام منعقد شده است.

شهردار ایلام عنوان کرد: علاوه بر پروژه میدان میوه و تره بار درصدد راه اندازی شهر خودرو هستیم و تفاهم نامه ای با ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تعریض دیوار نیروی انتظامی نیز منعقد شده است.

وی در ادامه با اشاره به تملک لاین غربی بلوار پژوهش گفت: ۶۰ کیلومتر آسفالت معابر در قالب طرح نهضت آسفالت در شهر ایلام انجام شده است.

این مسئول با اشاره به تلاش شهرداری ایلام برای بهبود کیفیت فضای شهری اضافه کرد: در تلاشیم تا پایان سال هر هفته یک پروژه در سطح شهر ایلام افتتاح نماییم.

وی در پایان افزایش سرانه فضای سبز، پلاک کوبی، اصلاح معابر و ... را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد که در دستور کار قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه