English

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام خبر داد؛

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به عموم مردم

منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام از به کارگیری حقوقدانان در مشاور املاک جهت کاهش تخلفات و حمایت از حقوق مردم خبر داد.

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به عموم مردم
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام به مناسبت هفته بسیج حقوقدانان در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: بسیج حقوقدانان از سال ۱۳۸۸ با هدف کمک به کارآمدی نظام حقوقی، قضائی و تقنینی کشور در کنار دستگاه های قضایی فعالیت خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه بسیج حقوقدانان در زمینه افزایش آگاهی مردم و حتی پیشگیری از جرم اقدامات خوبی لحاظ کرده است، افزود: از جمله اقدامات انجام شده می توان به طرح هر حقوقدانان در مشاور املاک اشاره کرد که از سال گذشته در استان کلید خورده و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت؛ چرا که در این طرح تمام معاملات منقول و غیر منقول زیر نظر حقوقدانان انجام می‌شود که این موضوع به تبع میزان تخلفات و اشتباهات را کاهش می دهد.

ملکی تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده می توان به طرح هر مدرسه یک قاضی جهت افزایش آگاهی دانش آموزان و والدین، حمایت از خانواده های زندانیان و آزاد سازی بیش از ۸۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد در سال گذشته، معرفی قضات و کارشناسان حقوقی به دستگاه های قضایی، حمایت از آرای انقلابی قضات، ترویج اقدامات تأمینی تربیتی و تشویق قضات به صدور آرای خارج از مجازات تعزیری و به کارگیری ۲۳ گروه جهادی با هدف کمک به مناطق محروم و مشاوره رایگان به افرادی که از بضاعت مالی مناسب برخوردار نیستند اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: عموم مردم که از بضاعت مالی برخوردار نیستند می‌توانند با راهنمایی مراجع قضایی و مراجعه به بسیج حقوقدانان از راهنمایی مشاوره ها و وکلای ما به صورت رایگان بهرمند شوند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام در پایان بیان کرد: همچنین به منظور پیشگیری از جرم و به ویژه در حوزه خودکشی اقدامات خوبی از قبیل برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری میزهای خدمت، ارائه مشاوره به صورت رایگان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر که بیشترین میزان آسیب های اجتماعی را به خود اختصاص داده اند لحاظ گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه