English

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

ورزشکاران ایلامی عناوین برتر مسابقات خانواده های سپاه را کسب کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ورزشکاران بسیجی ایلام عناوین برتر مسابقات کشوری سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه پاسداران را کسب کردند.

ورزشکاران ایلامی عناوین برتر مسابقات خانواده های سپاه را کسب کردند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سرهنگ کرم رضا نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان لرستان برگزار شد، ورزشکاران ایلامی در رشته های تکواندو مقام نخست و تیراندازی با تفنگ بادی نیز مقام سوم را به دست آوردند.

وی افزود: استان ایلام مقام نخست رشته تکواندو نوجوانان پسر در وزن های منفی ۷۳ کیلوگرم و منفی ۶۱ کیلوگرم و مقام سوم وزن منفی ۳۷ کیلوگرم در رده سنی نونهالان و همچنین عنوان مربی برتر تیمی در رشته تکواندو را کسب کرد و به عنوان تیم برتر کشور در رشته تکواندو معرفی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: استان ایلام علاوه بر تکواندو در رشته های شنا و تیـراندازی هم نماینده داشت که در رشته تیراندازی با تفنگ بادی ورزشکاران استان موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی یادآور شد: توجه به امر ورزش به عنوان یکی از برنامه های نشاط آور در کنار سایر برنامه های فرهنگی و اجتماعی در میان خانواده های کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) بصورت مستمر دنبال می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: سپاه استان ایلام همواره در مسابقات مختلف کشور عناوین مختلفی را در رشته های ورزشی دختران و پسران کسب کرده است و همواره از عنوان داران اصلی مسابقات کشوری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه