English

شهردار ایلام خبر داد؛

راه اندازی سامانه ایلام من به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

ظهر امروز با حضور شهردار ایلام پروژه های فناوری اطلاعات شهرداری ایلام به بهره برداری رسید.

راه اندازی سامانه ایلام من به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، افشین مظفری شهردار ایلام در این مراسم با اشاره به لزوم راه انداری شهرداری الکترونیک جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان گفت: با هدف ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان سامانه ایلام من با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال، سامانه گزارشات الکترونیک ناظرین نظام مهندسی به سامانه شهرداری ایلام با اعتبار ۹ میلیارد ریال و سامانه ۱۳۷ با زیرساخت و بستر نوین با اعتبار ۷۰۰ ملیون ریال احداث شده است.

شهردار ایلام تصریح کرد: در سامانه ایلام من تمامی خدمات شهری تعبیه شده و شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه مشکلات حوزه شهری را در سامانه ثبت کرده و روند رسیدگی به درخواست خود را به صورت آنلاین بررسی کنند.

مظفری با اشاره به اینکه هر پروانه ساخت و ساز که در شهرداری صادر می شود توسط ناظرین بررسی می شود، تصریح کرد: به منظور سهولت در این فرآیند و حفظ حقوق شهروندان، سامانه گزارشات الکترونیک ناظرین نظام مهندسی توسط شهرداری راه اندازی شده که در این سامانه به محض صدور پروانه روند نظارت و تمام موضوعات مربوط به ملک در کارتابل ناظر قابل رویت و بررسی است.

شهردار ایلام با بیان اینکه در تلاشیم بهترین خدمات را در کمترین زمان به شهروندان ارائه دهیم ادامه داد: سامانه ۱۳۷ نیز برای دریافت درخواست‌ها و مطالبات شهروندان فعال است.

سامانه ایلام من در قالب اپلیکیشن شهر نیک از پلتفرم‌های داخلی قابل نصب و راه اندازی است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه