English

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

طرح جامع شهرهای سرابله و ایوان ابلاغ شد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بر مبنای پیش بینی ها و اهداف توسعه شهری در یک دوره ۱۰ ساله و به منظور تدوین برنامه و تعیین جهات توسعه شهرهای سرابله و ایوان و تأمین نیازمندی های مردم این دو شهر، طرح جامع این دو شهر ابلاغ شد.

طرح جامع شهرهای سرابله و ایوان ابلاغ شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، شهر سرابله با الحاق بیش از ۷۰ هکتار زمین و طرح جامع ایوان با الحاق بیش از ۱۰۰ هکتار مصوب و ابلاغ شد.

وی افزود: بر مبنای پیش بینی ها و اهداف توسعه شهری در یک دوره ۱۰ ساله و به منظور تدوین برنامه و تعیین جهات توسعه شهرهای سرابله و ایوان و تأمین نیازمندی های مردم این دو شهر، طرح جامع این دو شهر ابلاغ شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: الحاق ۳ هکتار از زمین های موسوم به زمین های کارکنان منابع طبیعی و ضلع جنوبی بلوار فاتحان میمک به مساحت ۱۵ هکتار به شهر سرابله و ۱۷ هکتار از اراضی واقع در ضلع جنوب غربی شهر ایوان که دارای توافقنامه قانونی مالکین با شهرداری با‌شند به شهر ایوان از مهم ترین الحاقات نقشه های جامع شهری سرابله و ایوان بود که یا قبلا حذف شده بودند و یا سال ها معطل مانده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه