English

با حضور وزیر کشور:

طرح آبرسانی به ایوان با حضور وزیر کشور افتتاح شد

طرح آبرسانی به شهرستان ایوان در آیینی با حضور وزیر کشور، استاندار ایلام، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی به ایوان با حضور وزیر کشور افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام روز دوشنبه در این آیین گفت: هدف از اجرای این پروژه تامین آب پایدار بلند مدت شرب و صنعت شهرهای ایوان، بخش زرنه و ۳۲ روستای مسیر و شهرک صنعتی تا افق ۱۴۲۵ است.

علیمرادی با اشاره به مشخصات این پروژه افزود: بهسازی چشمه‌ها، ساخت سه ایستگاه پمپاژ، سه مخزن هزار مترمکعبی، ۳۲ کیلومتر خط انتقال خط انتقال با لوله فولادی ۳۵۰ و۴۵۰ میلیمتری، تصفیه خانه و سازه های جانبی، ساختمان های بهره برداری، اجرای خط برق اختصاصی و امکان تامین برق اضطراری از طریق چهار دستگاه دیزل ژنراتور ۷۰۰ کیلو وات است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه آبرسانی یک هزار و۷۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: منبع تامین آب این پروژه از چشمه های روستای سیاهکل به میزان ۲۳۰ لیتر بر ثانیه (۷/۲ میلیون متر مکعب در سال) است.

در ادامه این مراسم استاندار ایلام ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای استان در بهره برداری از این پروژه که از مطالبات به حق مردم شهرستان ایوان بود، گفت: این پروژه که مصوب دور اول سفر شهید جمهور بود با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان توسط وزیر کشور افتتاح شد.

در ادامه این آیین، احمد وحیدی افتتاح این پروژه را برگ زرینی از افتخارات خدمت دولت خدمتگزار برشمرد و اظهار داشت: خوشحال و خرسندیم که با افتتاح این پروژه، مردم شهرستان ایوان تا افق ۱۴۲۵، مشکل تامین آب نخواهند داشت.

وی از بهره برداری و افتتاح به موقع این پروژه توسط شرکت آب منطقه‌ای استان تقدیر نمود و تصریح کرد: یکی از اصلی ترین برنامه‌های دولت دکتر شهید رئیسی بر طرف نمودن تنش آبی در اقصی نقاط کشور بود.

لازم به ذکر است فرماندار ایوان و امام جمعه ایوان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند و در پایان با دستان وزیر کشور پروژه آبرسانی به شهرستان ایوان افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه