English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام:

خانه‌های استیجاری و زائرسراهای ایلام سامان‌دهی می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت:به منظور ارائه خدمات بیشتر به زائران و گردشگران، خانه‌های استیجاری ایلام سامان‌دهی می شوند.

خانه‌های استیجاری و زائرسراهای ایلام سامان‌دهی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در جلسه سامان‌دهی خانه های استیجاری(زائر سرا) که امروز ۲۰ مردادماه با حضور سجاد رحمانی مدیرکل حج و زیارت استان برگزار شد، مقرر شد بعد از پایان اربعین با همکاری حوزه معاونت گردشگری و گروه تصنیف سازمان حج و زیارت کشور به شرط داشتن مجوز قانونی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین یک شرکت واجد شرایط تحت مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و سازمان حج و زیارت نسبت به تقسیم خانه‌های استیجاری و زائرسراها اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: با توجه به موقعیت شهرستان مهران و تردد زوار عتبات عالیات در طول سال که از این مرز به کشور عراق برای زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند، سامان‌دهی این واحدها و نظارت به عملکرد آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ایام ویژه مانند ایام احیاء و ایام شهادت ائمه مرز مهران شاهد تردد زوار بیشتری است و به همین دلیل در این ایام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ارائه خدمات ویژه به زوار اقدام می‌کند.

شریفی گفت: مرز بین‌المللی مهران به عنوان امن ترین مرز به منظور اعزام زوار به عتبات عالیات شناخته شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام عنوان کرد: از مرز مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات یاد می‌شود و بر خود واجب می‌دانیم که به این عزیزان خدمات درخور و شایسته‌ای ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه