English

فرمانده انتظامی استان ایلام:

۶۴ هزار زائر ظرف روز گذشته از مرز مهران تردد کردند

فرمانده انتظامی استان ایلام از تردد ۶۴ هزار زائر ظرف روز گذشته از مرز مهران خبر داد.

۶۴ هزار زائر ظرف روز گذشته از مرز مهران تردد کردند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام  در جلسه قرارگاه اربعین و در جمع مسئولان انتظامی استان اظهار داشت: پیش بینی می شود آمار تردد زائران از مرز مهران در روز جاری به مرز ۷۰ هزار تردد در روز برسد.

وی با اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات گذرنامه ای به زائران حسینی ،اضافه کرد: از امروز و به تبع افزایش روزانه تردد زائران حسینی گیت های ۶۴ گانه در پایانه مرزی مهران فعال می شوند.

سردار سلمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در انتظامی اندیشیده شده است، گفت: بکارگیری کارکنان باتجربه و باانگیزه به منظور ارائه خدمات مطلوب انتظامی و ترافیکی به زائران از برنامه هایی است که به دنبال آن هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: با هدف بهره برداری از برکات مادی و معنوی حضور زائران در شهر مهران تا زمانی که ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران جوابگوی خودروهای زائران حسینی باشد از ورود خودرو به داخل شهر ممانعت به عمل نمی آید.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: پس از تکمیل پارکینگ های داخل شهر مهران و با هدف تسهیل در شد و آمدی از ورود خودروهای زائران به داخل شهر مهران جلوگیری و زائران ملزم به پارک خودروها در پارکینگ های برون شهری می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه