English

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد؛

خدمات‌رسانی بیش از ۲ هزار دانش‌آموز ایلامی به زوار اربعین

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه همه ظرفیت های مدارس برای خدمت به زائران پای کار آورده شده است، گفت: بیش از ۲ هزار دانش‌آموز ایلامی در موکب‌های استان ایلام کار خدمت رسانی به زوار را انجام می‌دهند.

خدمات‌رسانی بیش از ۲ هزار دانش‌آموز ایلامی به زوار اربعین
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۱۵۰ مدرسه به صورت شبانه روزی و عملیاتی کار خدمات رسانی به زوار را انجام‌ می دهند و ۳۵۰ مدرسه دیگر نیز در روزهای پیک تردد زوار و موج برگشت وارد چرخه خدمات رسانی بر اساس حجم آمد و شد زوار می‌شوند.

وی تصریح کرد: در روزهای مانده به اربعین حسینی و در موج بازگشت زوار ۲۴ موکب دانش آموزی نیز در سطح شهرستان های مختلف استان از جمله مهران و مسیرهای تردد زائران در خدمات‌رسانی به زوار فعالیت خواهند داشت.

درویشی از فعالیت بیش از ۲ هزار نفر دانش آموز در موکب‌های استان تا زمان بازگشت زوار در این استان خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌های مدارس و آموزش پرورش استان برای خدمات رسانی مطلوب به زوار اربعین پای کار آورده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه این تعداد مدرسه ظرفیت اسکان یک هزار نفر روز را در ایام اربعین حسینی دارند، یادآور شد: همچنین ظرفیت پارک حدود ۲ هزار خودرو به صورت روزانه در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش این استان ایجاد شده است.

درویشی بیان کرد: علاوه بر پذیرایی و خدمات اسکان به زائران اجرای برنامه های جنبی و فرهنگی مختلف نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: همچنین ۲۵ واحد آموزشی و حیاط و محوطه آن‌ها نیز در اختیار دستگاه‌های خدمت رسان اربعین در شهر مهران قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه