English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

پرداخت ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به یک هزار و ۲۰۰ نفر نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

پرداخت 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به یک هزار و 200 نفر نیازمند ایلامی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین قرض نیکو و تجلیل از سپرده گذاران قرض الحسنه ای صندوق امداد ولایت ایلام بیان کرد: این میزان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به بیش از یک هزار و 260 نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده 16 میلیارد و 500 میلیون تومان در زمینه های حمایتی و مشکلات ضروری نیازمندان به حدود یک هزار نفر و حدود 5 میلیارد تومان نیز در راستای اشتغال آفرینی به 260 نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان علاوه بر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طریق تعامل و هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت نیز در دستور کار این نهاد بوده که در این زمینه در 5 سال گذشته بیش از 117 میلیارد تومان به بیش از 10 هزار نفر پرداخت شده است.

مرادی پویانی با عنوان اینکه سپرده های مردمی نقش مهمی در افزایش میزان و تعداد تسهیلات پرداختی این نهاد به قشر نیازمند دارد تصریح کرد: هم اکنون حدود 91 هزار و 600 نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان دارای سپرده هستند و ما از مردم نیکوکار استان دعوت می کنیم در راستای خدمت به نیازمندان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سپرده گذاری کنند.

در پایان این آیین از تعدادی از سپرده گذاران برتر که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان دارای سپرده بوده و یا در جذب سپرده گذاران موفق بوده اند تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه