English

وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی خبر داد؛

آماده باش ۱۰ بیمارستان در سطح استان ایلام جهت خدمت رسانی به زوار

وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی گفت: ۱۰ بیمارستان در سطح استان در حال اماده باش است و یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور در ایلام افتتاح شده در حال خدمت‌رسانی به زائران است و درصورت لزوم بیماران بدحال به این مرکز اعزام می شوند.

آماده باش ۱۰ بیمارستان در سطح استان ایلام جهت خدمت رسانی به زوار
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، عین الهی وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی طی سفر به مرز مهران در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت بهداشت و درمان در تمامی مرزها اظهار داشت: در دولت شهید رییسی زیرساخت ها مطلوبی برای زائران اربعین ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مرکز حاج قاسم سلیمانی که در سال ۱۴۰۲ افتتاح شده است خدمات مطلوبی به زائران ارائه داده است افزود: امکانات مطلوبی در این مرکز در حوطه بهداشت و درمان ارائه می شود.

عین الهی با بیان اینکه حدود ۵۵ درصد از زائران اربعین از مرز بین المللی مهران تردد می کنند افزود: ۱۰ بیمارستان در سطح استان در حال اماده باش است و

یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور که در ایلام افتتاح شده در حال خدمت‌رسانی به زائران است و درصورت لزوم بیماران بدحال به این مرکز اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون به ۳۷ هزار و ۳۶۹ نفر خدمات ارائه شده که ۳۴ هزار و ۷۰۸ مورد بصورت سرپایی مداوا و۶۶۲ مورد عمل جراحی انجام گرفته است. 

عین‌الهی به ۴هزار ۹۶۴ مورد تماس با فوریت‌ها اشاره کرد و افزود:۳ مورد فراخوان بالگرد نیز طی این مدت ثبت شده است.

وی در ادامه به ثبت حوادث ترافیکی برای ۳۸۰ نفر اشاره کرد و گفت: حوادث غیرترافیکی نیز برای ۱۴ هزار و ۳۸۸ نفر به ثبت رسیده است. 

ای مسئول اضافه کرد: ۵ هزار و ۹۵۵ مورد مراجعه به مرکز شهید سلیمانی ثبت شده است. 

وی اضافه کرد: تیم های بهداشتی در محل مستقرند و ۵ هزار و ۳۲۴ مورد بررسی توسط تیم های بهداشتی انجام شده است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: تعداد هزار و ۲۰۰ نیروی بهداشتی درمانی به صورت داوطلبانه و به عشق آقا اباعبدالله (ع) در حال خدمت به زوار در مرز مهران عزیز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه