English

فرمانده انتظامی استان ایلام:

زائران برای اطلاع از محل پارک وسیله نقلیه خود با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خودروهای رها شده در خیابان ها و حاشیه شهر مهران به پارکینگ عمومی انتقال داده می شوند،گفت: زائران برای پیگیری خودروی خود با سامانه 110 و 120 تماس بگیرند.

زائران برای اطلاع از محل پارک وسیله نقلیه خود با سامانه 120 تماس بگیرند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه قرارگاه اربعین ،گفت: با عنایت به اینکه برخی از زائران زمان برگشت خود را به روزهای آخر صفر موکول کرده اند و از طرفی خودروهای آنان در حاشیه شهر و خیابان های شهر مهران رها شده ،پلیس خودروهای آنان را به پارکینگ انتقال می دهد.

وی با اشاره به اینکه انتقال خودروها به منظور ساماندهی و پیشگیری از سرقت صورت می گیرد، افزود: آن دسته از زائرانی که وسائط نقلیه آنها به پارکینگ منتقل شده می توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره 110 از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: همکارانم در مجموعه انتظامی شهرستان مهران با همکاری پلیس راهور موظف شدند پس از انتقال خودروهای رها شده به پارکینگ با نصب بنر در سطح شهر مهران ،زائران را از محل دقیق خودرو هایشان مطلع کنند.  

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد انضباط ترافیکی،روان سازی تردد درون شهری و حفظ حقوق شهروندان مهرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه