English

مدیر ستاد دیه استان ایلام خبر داد؛

آزادی ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری

مدیر ستاد دیه استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ زندانی جرام غیر عمد با کمک این ستاد از زندان آزاد شدند.

آزادی ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، مراد بابایی مدیر ستاد دیه استان ایلام گفت: ستاد دیه، ستادی کاملا مردمی است که به واسطه کمک خیرین اقدامات آن انجام میگیرد.

 وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر با تلاش هایی که مجموعه ستاد دیه و سازمان زندان‌ها داشته زندانیان زیادی از بند آزاد شده اند.

بابایی اضافه کرد: سال گذشته ۱۵۳ زندانی از زندان آزاد شده اند و می توان گفت به ۱۵۳ خانواده در معرض آسیب نیز کمک شده و توانستیم از این طریق جمعیت کیفری زندان را کاهش دهیم.

 وی با بیان اینکه۹۳ زندانی در حال حاضر در زندان های استان در انتظار کمک خیرین هستند افزود: تلاش ها برای آزادی زندانیان ادامه دارد و امید است بتوانیم تا آخر سال آنها را از بند آزاد نماییم.

 وی با بیان اینکه رقم بدهی زندانیانی که سال گدشته آزاد شدند ۲۲۲ میلیارد تومان بوده اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده اند که مبلغ بدهی این افراد نیز ۱۱۱ میلیارد تومان بوده است.

بابایی با بیان اینکه امید است باهمراهی خیرین نوع دوست اقدامات گسترده ای برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی صورت پذیرد گفت: مردم و خیرین می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاد دیه استان ایلام واریز و در امر خداپسندانه آزادی زندانیان شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه