English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام خبر داد؛

بهره برداری از سامانه اسناد حمل بر خط در توزیع نفتگاز بخش حمل و نقل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از راه اندازی سامانه اسناد حمل بر خط برای ناوگان 50 تن به بالا به منظور جلوگیری از صدور بارنامه های صوری و تشدید نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفتگاز بخش حمل و نقل در مردادماه خبر داد.

بهره برداری از سامانه اسناد حمل بر خط در توزیع نفتگاز بخش حمل و نقل
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ضمن اشاره به نحوه تخصیص سوخت بر وسایل نقلیه گازوئیلی گفت: طبق مصوبه اعلامی از سوی هیات وزیران، سهمیه سوخت (نفتگاز) دارندگان وسائط باری و مسافری بر اساس اسناد حمل واریز می شود که میزان پیمایش و عملکرد در بازه زمانی دوهفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال و پس از محاسبه سوخت براساس میزان پیمایش در کارتهای هوشمند سوخت شارژ می شود.

ایدون افزود:یکی از اصلی ترین مزایای این سامانه جلوگیری از صدور بارنامه‌های صوری و به تبع آن جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت است و در حال حاضر طرح مذکور برای کامیون‌های دیزلی بالاتر از 50تن اجراشده و در آینده نزدیک برای سایر کامیون‌ها نیز اجرا خواهد شد.

گفتنی است اجرای این طرح بدین صورت است که راننده کامیون صرفا از جایگاه های سوختی که براساس بارنامه جاده ای صادر شده است میتواند سوختگیری کند و در سایر جایگاه ها امکان استفاده از کارت سوخت را ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه