English

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:

دانش آموز، معلم و اولیا سه بار حرکتی نظام تعلیم تربیت هستند

نشست گردهمایی مدیران مدارس متوسطه استان با حضور علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

دانش آموز، معلم و اولیا سه بار حرکتی نظام تعلیم تربیت هستند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه معلم، اولیا و دانش آموز سه بال حرکتی آموزش و پرورش هستند افزود؛ نظام تعلیم و تربیت با تعامل و نقش سازنده این سه عامل موفق خواهد شد.

درویشی با اشاره به نقش معلمین و مدیران مدارس تصریح کرد: مدیر و معلم در مجموعه آموزش و پرورش موتور پیشران حرکت اند و نباید از نقش این عزیزان غافل شد.

مسئول تعلیم و تربیت استان ارج نهادن به مقام معلم را یک وظیفه ذاتی دانست و افزود؛ در راستای بهبود کیفیت نظام آموزشی، معلم باید با خیال آسوده در کلاس درس حاضر شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به حضور اولیا دانش آموزان در کنار مدرسه اشاره کرد و افزود؛ اگر در حوزه بین بخشی اولیا و مدرسه موثر عمل کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

درویشی با تاکید بر تقویت ارتباط و تعامل با سایر نهاد های مرتبط با آموزش و پرورش گفت؛ ارتباط سازمانی آموزش و پرورش و مدارس باید با محیط اجتماعی خود باید مورد توجه باشد تا مدارس به معنای واقعی کانون تربیتی محله ها شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان ویژگی های یک مدیر موفق گفت ؛مدیر موفق مدیری است که برنامه ریزی داشته و بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب شناخت کافی داشته باشد.

این مسئول موضوع ثبت نام و پروژه مهر را دو محور اساسی در کار نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت؛ مانور بازگشایی مدارس استان ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه