English

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:

طرح نظارتی نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در ایلام آغاز شد

معاون باز‌رسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام تاکید کرد: واحدهای صنفی از عرضه کالاهای خارجی فاقد مجوز که مصداق بارز قاچاق هستند خودداری کنند.

طرح نظارتی نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در ایلام آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، مهدی کاکاخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام از آغاز طرح نظارت بر فروش نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در استان خبر داد و گفت: این طرح نظارتی به دلیل نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.

کاکاخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام اظهار کرد: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، تقاضا برای ملزومات اداری، آموزشی و سایر خدمات مرتبط افزایش می‌یابد که بر این اساس، برای کنترل قیمت‌ها، بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه نوشت افزار و ارائه خدمات مورد نیاز تشدید می‌شود.

وی افزود: بازرسی از عمده فروشان نوشت افزار، فروشگاه‌های سطح شهر، پایش انبارهای محل نگهداری اقلام، نظارت بر قیمت انواع نوشت افزار، لباس مدارس، کیف و کفش و همچنین هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس در دستور کار بازرسان صمت قرار دارد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام تاکید کرد: واحدهای صنفی از عرضه کالاهای خارجی فاقد مجوز که مصداق بارز قاچاق هستند خودداری کنند.

کاکاخانی اضافه کرد: در صورت مشاهده عرضه هر گونه کالای قاچاق، علاوه بر جمع آوری آن کالا، با متخلفان نیز برابر قانون برخورد می‌شود.

وی، سامانه ۱۲۴ را به عنوان پل ارتباطی مردم و بازرسان این اداره کل اعلام کرد و گفت: مردم می‌توانند تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم صدور فاکتور فروش و… را از طریق سامانه مربوطه گزارش کنند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت پیگیری و با متخلفان برخورد قانونی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه