English

بالگرد هوایی اورژانس صاحب آشیانه و در ایلام ماندنی شد

نشست هماهنگی ایجاد و آماده‌سازی آشیانه بالگرد اورژانس ایلام به‌منظور جلوگیری از خروج آن از استان، در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری ایلام برگزار شد.

بالگرد هوایی اورژانس صاحب آشیانه و در ایلام ماندنی شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست، اظهار داشت: بالگرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام یکی از مهمترین نیازهای اساسی حوزه سلامت استان محسوب می‌شود.

حسنی، افزود: کلیه سازمان‌های ذیربط موظف هستند تمام تلاش خود را برای ایجاد آشیانه این بالگرد به کار گیرند.

وی تصریح کرد: حسن بهرام‌نیا تاکید ویژه‌ای بر ماندگاری این بالگرد دارد و دستور رسیدگی سریع به این موضوع را داشت.

عادل مقصودی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست بیان داشت: امیدواریم شهرداری ایلام و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کمک کنند که یک فضای موقت در بیمارستان رازی تسطیح شود و در اختیار قرار گیرد که در کوتاه مدت، مشکل پارکینگ این بیمارستان مرتفع شود و پد بالگرد این بیمارستان در اختیار قرار گیرد تا در بلند مدت نیز آشیانه ساخته شود.

صیدنور علیمرادی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ایلام در این نشست، اظهار داشت: آشیانه این بالگرد باید در سریعترین زمان ممکن طراحی و در دسترس قرار گیرد و انتظار داریم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استانداری و دستگاه‌های دخیل در این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.

 شهرام کارگر معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، گفت: بالگرد یکی از اساسی‌ترین نیازهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام است و همچنین هر فضایی که در بیمارستان رازی ایلام مورد تایید مدیریت اورژانس باشد در اختیار قرار خواهد گرفت که تکمیل و تجهیز شود و در اختیار کادر پروازی این بالگرد قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست موضوع زیرساخت و آشیانه بالگرد به‌صورت مشترک با جمعیت هلال احمر استان توافق و موضوع حل و فصل شد و بر این اساس بالگرد اورژانس چندماه آینده با موافقت جمعیت هلال احمر می‌تواند از پد، آشیانه و خوابگاه خلبانان آشیانه بالگرد این جمعیت در مرکز استان استفاده کند و دستگاه‌های مرتبط از جمله دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز باید مقدمات و زیرساخت‌های لازم را برای استقرار دائمی بالگرد اورژانس در مرکز استان فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه