English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

توزیع نوشت‌افزار رایگان دربین ۶۰۰ دانش‌آموز نیازمند دهلرانی

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۶۰۰ بسته نوشت‌افزار با مشارکت شرکت نفتی پتروپارس تهیه و در بین نیازمندان دهلرانی توزیع شد.

 توزیع نوشت‌افزار رایگان دربین ۶۰۰ دانش‌آموز نیازمند دهلرانی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، در آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، امام جمعه دهلران و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان دهلران تعداد ۶۰۰ بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان مددجوی دهلرانی توزیع شد.

ناصر مرادی‌پویانی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آئین گفت: این بسته‌های تحصیلی با مشارکت شرکت نفتی پتروپارس تهیه شده است و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرند.

وی با تقدیر از مشارکت شرکت پتروپارس که برای دومین سال پیاپی در این زمینه مشارکت می‌کند، افزود: این کار ارزشمند و قابل تقدیر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی در تلاشیم همه دانش‌آموزان مددجو و نیازمند استان با مشارکت این نهاد و خیران، صاحب بسته‌های تحصیلی و نوشت‌افزار شوند.

حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان دهلران نیز در این آئین بر لزوم توجه ویژه به بخش‌های محروم شهرستان دهلران، از جمله پهله زرین‌آباد و سراب میمه تأکید کردند.

باسره، رئیس کمیته امداد دهلران نیز با ارائه‌ گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد دهلران گفت: زمینه‌سازی برای مشارکت دستگاه‌های توانمند در کمک به نیازمندان از برنامه‌های مهم این نهاد در دهلران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه