English

پیش از ظهر امروز:

نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ایلام برگزار شد

نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ایلام با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان جهادکشاورزی، صمت و... برگزار شد.

نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ایلام برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان با تبریک هفته تعاون اظهار داشت: برای کسب موفقیت در کلیه مسائل اقتصادی، فرهنگی و... باید همکاری و تعاون باشد تا بتوان به مقاصد عالی دست یافت.

وی با اشاره به وجود ۳هزارو ۴۸۷ تعاونی ثبت شده در استان اضافه کرد: از این تعداد ۲هزار و ۲۰۸ مورد معادل ۶۳ درصد تعاونی ها فعالند.

این مسئول به فعالیت تعاونی ها در حوزه توزیع، مسکن، حمل و نقل و... اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۰ درصد حمل و نقل مسافر در استان ایلام توسط تعاونی‌ها انجام می شود‌ و همچنین در استان ۷ بیمارستان و مرکز درمانی توسط تعاونی‌ها اداره می شود.

الیاسی با اشاره به اینکه امروزه تعاون به دلیل ماهیت فراگیرش در همه زندگی بشر می تواند نفوذ کند خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانوان نیز در حوزه تعاونی ها خوب عمل کرده و ۴۷۲ شرکت تعاونی در استان توسط بانوان تشکیل شده ست.

این مسئول اضافه کرد: سال گذشته بزرگترین طرح تحول تعاون مصوب شد و این سند برای تمامی دستگاه ها تکالیفی در نظر گرفته است.

الیاسی با بیان اینکه بخش کشاورزی با ۳۳ درصد، بخش خدمات با ۲۷ درصد و بخش صنعت با ۱۹ درصد بیشترین درصد شرکت های تعاونی در استان را به خود اختصاص داده اند افزود: در هفته تعاون ۱۴ طرح تعاونی با ۴۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۶۵ نفر در حوزه های مختلف افتتاح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه