English

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام خبر داد؛

آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ایلام

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام از آغاز ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ایلام

منصور احمدی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های دولتی که ذیل وزارت علوم فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در استان ایلام دارای ۸ مرکز آموزشی در شهرستان های ایلام، سیروان، ایوان، مهران ،دره شهر و دهلران است افزود: هم اکنون ۴هزار و ۹۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رشته های این دانشگاه بیشتر مهارتی و حرفه ای بوده و دارای ۴۷ کد رشته محل در مقطع کاردانی و ۴۱ کد رشته محل در مقطع کارشناسی است. 

احمدی اضافه کرد: رشته های این دانشگاه اکثرا مورد نیاز استان هستند و بر اساس نیازسنجی و مطالعاتی که بر اساس رصد محصول انجام گرفته دایر شده اند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام اضافه کرد: بر اساس آمار ارائه شده بیش از ۷۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به کار هستند و کمترین میزان بیکاری مختص فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام دوره مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی از ۱۹ تا ۲۴ شهریور ماه گفت: ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز از ۲۱ شهریور آغاز و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد.

احمدی عنوان کرد: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا مراکز آموزشی ثبت نام خود را انجام دهند و توصیه می شود با توجه به تکمیل برخی رشته ها متقاضیان بیش از یک رشته محل را انتخاب کنند.

احمدی اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی( طرح آباد) و صلاحیت حرفه ای کارکنان و همچنین بعنوان دبیر کارگروه کمیته اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی فعالیت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه