English

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ایلام خبر داد؛

امکان بیمه شدن دانشجویان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ایلام گفت: امکان بیمه دانشجویان و ایجاد سوابق بیمه ای در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر فراهم شده است.

امکان بیمه شدن دانشجویان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

محمد قیصرزاده مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: در راستای ماده ۲۱ قانون حمایت از جوانی جمعیت ابتدای سال جاری فراخوانی جهت ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند داده شد که خوشبختانه از مجموع ۵ هزار نفر از جامعه هدف مادران بیکار غیر شاغل دارای ۳ فرزند، ثبت نام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول حدود ۱ هزار و ۶۰۰ نفر تکمیل ثبت نام انجام دادند افزود: در مرحله دوم نیز تقریبا ۹۱۰ نفر در حال تکمیل ثبت نام هستند. 

قیصرزاده در ادامه افزود: تمامی ثبت‌نامی‌ها بر اساس اولویت بندی ثبت احوال انجام شده و خوشبختانه استان ایلام در اجرای این طرح رتبه دوم کشوری را بخود اختصاص داده است. 

این مسئول به پرداخت وام قرض الحسنه به جامعه هدف توسط این صندوق اشاره کرد و گفت: امسال حدود ۲۰۰ مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

قیصرزاده افزود: آمار اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستایی و عشایر در استان ۴۷ هزار نفر است که از این تعداد ۲۵ هزارو ۹۵۵ نفر فعال است و حدود ۱۵ هزار نفر غیرفعال منفصل و متصل هستند.

وی در پایان به امکان بیمه دانشجویان  و ایجاد سوابق بیمه ای و انتقال آن به سازمان تامین اجتماعی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اشاره کرد و گفت: به منظور برخورداری از خدمات بیمه ای دانشجویان می توانند با پرداخت مبالغ سالیانه از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه