English

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

وحدت لازمه جامعه مسلمانان در مقابل دشمنان است

امام‌جمعه ایلام گفت: جمعیت میلیونی مسلمانان در برابر جمعیت اقلیت صهیونیست منفعلانه عمل می‌کنند و امروز به وحدت جامعه مسلمان در مقابل دشمنان و جنایت‌های صهیونیست‌ها نیاز هست.

وحدت لازمه جامعه مسلمانان در مقابل دشمنان است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی شهر ایلام گفت: انسان با تقوا مانند چشمه جوشانی است که آب آن جریان دارد و خیرش به همه می‌رسد ولی شر آنها به کسی نمی‌رسد همچنین انسان باتقوا در کمک‌کردن به دیگران پیش‌گام است.

وی افزود: این فرهنگ باید در جامعه ما جا بیفتد که از آنچه هست درصدی را از درآمدمان برای کمک‌کردن به کارهای خیر اختصاص دهیم.

امام‌ جمعه ایلام ادامه داد: ما امام‌زمان (عج) را نمی‌بینیم؛ اما امام ما را می‌بیند و از آنچه بر ما می‌گذرد خبر دارد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: ولی‌فقیه بهترین مصداق راویان حدیث در عصر غیبت است که رهنمودها و راه‌ها را به ما نشان داده و بر ما حجت است؛ یعنی اینکه باید گوش به فرمان رهبرمان باشیم و این راهی است که امام‌ زمان (عج) برای ما ترسیم کرده است.

وی یادآور شد: امام‌زمان (عج) شاخص پیمودن راه درست را به ما نشان داده و اگر بخواهیم به کانال‌های دشمن گوش دهیم، باید قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام اضافه کرد: انسان مسلمان باید اخبارش را از کانال‌های درست انتخاب کند و تردیدی برای خودش در گوش‌دادن به کانال‌های خارجی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دشمن خیلی سرمایه‌گذاری کرده که در بین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کند و متأسفانه توانسته به برخی خواسته‌هایش برسد و اختلاف و جنگ‌هایی را به وجود آورد که خروجی آن مسلمان‌کشی بود.

امام‌جمعه ایلام یادآور شد: یکی از فرائض وحدت بین مسلمانان است و باید به مشترکات برسیم و توافق کنیم؛ چون که دشمن با تفرقه انداختن در پی رسیدن به اهداف خودش است.

کریمی‌تبار با اشاره به وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: جمعیت میلیونی مسلمانان در برابر جمعیت اقلیت صهیونیست منفعلانه عمل می‌کنند و امروز به غیرت عربی و وحدت جامعه مسلمان در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها نیاز هست.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز اگر وحدت باشد یک اقلیت نمی‌تواند عرض‌اندام کرده و چنین جنایت کند؛ رژیم صهیونیستی با بمب فسفری و سلاح‌های کشتارهای جمعی نسل‌کشی انجام می‌دهد و دنیا در مقابل اینها سکوت کرده است.

امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: اگر ۴۰ هزار گوسفند قربانی می‌شد سازمان‌های حقوق بشری واکنش نشان می‌دادند؛ اما در مقابل جنایت‌هایی که در غزه انجام شده که ۴۱ هزار مسلمان کشته شده و بیش از ۹۰ هزار نفر زخمی شده است، سکوت کرده‌اند.

وی گفت: امروز شعار مردم غزه شعار سید و سالار شهیدان در روز عاشورا است و ملتی که این شعار داشته باشد، شکست‌ناپذیر است و صهیونیست‌ها بدانند که جبهه مقاومت زهر شکست را در حلقوم آن‌ها خواهد ریخت.

نماینده ولی‌فقیه بیان داشت: برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند بر تحریم‌های ما می‌افزایند؛ ولی تحریم‌ها اثر خود را از دست داده و حتی نتیجه معکوس داشته و عامل پیش برندگی انقلاب اسلامی شده است.

امام‌جمعه ایلام یادآور شد: آمریکا قدرت خود را از دست داده است و با تمام توان در کنار صهیونیست‌ها قرار گرفته اما نتوانست کاری از پیش ببرد؛ آمریکا با در کنار قرارگرفتن صهیونیست‌ها هم اعتبار خود را از دست داد و هم هیمنه او به هم ریخت؛ لذا قبل از اینکه همانند فرار افغانستان اتفاق بیفتد از منطقه ما هم باید عقب‌نشینی کند.

وی یادآور شد: سفر رئیس‌جمهور سفر خوبی بود و بازخورد رسانه‌ای جهانی داشت و توافقات در آستانه انجام‌شدن قرار گرفت و نشان داد انقلاب اسلامی ثبات تصمیم‌گیری سیاسی مستقل دارد.

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: امنیت کشور ما و عراق به هم وابسته و برای رفع مشکلات با وحدت و هم‌افزایی در کنار هم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه