English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

جشن عاطفه‌ها به مدت دو هفته در ایلام برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برگزاری جشن عاطفه‌ها در این استان به مدت دو هفته خبر داد.

جشن عاطفه‌ها به مدت دو هفته در ایلام برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: این جشن از ۲۲ شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه که زنگ عاطفه ها در مدارس نواخته می شود ادامه دارد.

وی افزود: از آنجایی که مهم ترین هدف جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت است گفت: هدف از برگزاری این جشن این است که در آستانه ی بازگشایی مدارس و ماه مهر، هیچ دانش آموزی بخاطر مشکلات مالی و نداشتن لوازم تحصیلی از درس و مدرسه محروم نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به آیین زنگ عاطفه ها که در تاریخ هفتم مهرماه با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان برگزار می شود گفت: همه ی کمک هایی که در مدارس استان جمع آوری می شود برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار همان مدارس قرار می گیرد.

وی به راههای مشارکت مردم نوع دوست استان در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت:علاوه بر دفاتر کمیته امداد و پایگاه های سطح شهر شماره کارت: ۰۳۵۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷  ، شماره گیری کد دستوری : # 084*1*8877* و تحویل هدایای کالائی به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و با مشارکت و همکاری ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان ایلام از راههای مشارکت در این جشن دوهفته ای است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه