English

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام عنوان کرد؛

رونق گردشگری ایلام، نیازمند توسعه زیرساخت‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام با بیان اینکه ورود تورهای گردشگری خارجی نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌هاست اظهار داشت: گفت‌وگوهایی با لیدر یک تور اروپایی جهت برگزاری تورهای خارجی انجام گرفته است.

رونق گردشگری ایلام، نیازمند توسعه زیرساخت‌ها

 فرزاد شریفی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان اینکه ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شده افزود: وجود مرز بین المللی مهران یک پتانسیل و ظرفیت مهم است که در تلاشیم از این ظرفیت جهت جذب بیشتر گردشگران خارجی استفاده کنیم.

وی به برگزاری جلسه با یکی از تورهای گردشگری کشور اسلوونی اشاره کرد و گفت: بازدیدهای مختلفی از مناطق مختلف استان توسط این تور انجام گرفته و قطعا ورود تورهای گردشگری خارجی اقدامی مطلوب جهت توسعه صنعت گردشگری در استان ایلام است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود با آماده کردن زیرساخت‌ها زمینه رشد و توسعه استان ایلام در حوزه گردشگری فراهم شود.

شریفی در ادامه به اهمیت اقتصاد اربعین به عنوان یکی از ظرفیت های مهم اداره کل میراث فرهنگ گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: طی اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته ایجاد بازارچه های موقت صنایع دستی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این بازارچه ها در شهرستان هایی که در مسیر برگشت زائرین قرار دارند راه اندازی شدند که حدود ۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان محصولات صنایع دستی در این غرفه ها به فروش رفت. 

این مسئول در پایان با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی اشاره کرد و گفت: امید است دستگاه متولی همکاری لازم را جهت تحقق این مهم به عمل آورند تا بتوان با ایجاد سازه‌‌های دائم برای سال های آینده خدمات مطلوبی به زائرین و صنعتگران ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه