English

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام خبر داد؛

سامانه بتا بانک رفاه تسهیل‌گر خرید اقساطی کالا

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام گفت: سامانه بتا بانک رفاه سبب تسهیل خرید اقساطی کالاها برای مستمری بگیران این بانک شده است.

سامانه بتا بانک رفاه تسهیل‌گر خرید اقساطی کالا

حبیب درخشان نیا مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام با بیان اینکه حقوق ۵ میلیون نفر در کشور توسط بانک رفاه پرداخت می شود گفت: مستمری ۶ هزار نفر حقوق بگیر سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی استان ایلام توسط این بانک پرداخت می شود. 

وی وضعیت ارائه خدمات در بانک رفاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پرداخت هزینه درمان بیماری، کمک هزینه تهیه جهیزیه، هزینه تحصیل و... از جمله خدمات ارائه شده توسط بانک رفاه کارگران در ایلام است.

این مسئول به امکان استفاده از خدمات اعتباری و اقساطی سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران برای تمامی کارکنانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند اشاره کرد و اظهار داشت: این افراد قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور در شعب بانک رفاه کارگران و با مراجعه به نشانی اینترنتی از اعتبار در نظر گرفته شده به منظور خرید حضوری یا غیرحضوری از شبکه گسترده فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران بستری امن برای خرید اقساطی است تصریح کرد: متقاضیان پس از انجام خرید، وضعیت تعداد و مبالغ اقساط خود را به صورت آنلاین در سامانه مشاهده کنند. 

درخشان‌نیا در ادامه به تسهیلات ارائه شده به متقاضیان از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت: در این مدت مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزند اوری و ۹۰ میلیارد ریال ودیعه مسکن و ۲۱۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در ادامه به پرداخت مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت شده و همچنین در بخش بند (ب) تبصره ۲ قانون بودجه سال جاری مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

درخشان نیا با بیان اینکه بمنظور ارائه خدمات به ایثارگران از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۴۶ میلیارد ریال تسهیلات مسکن  و در بخش بند (ب) تبصره ۱۸ مبلغ ۱۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده افزود: در این بازه زمانی مبلغ ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام بیان داشت: در بخش بند (ب) تبصره ۱۸ و در راستای اشتغالزایی مبلغ  ۱۹۱میلیارد ریال به معرفی شدگان وزارت کار و رفاه اجتماعی، ۴۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال امور عشایر و ۱۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز به معرفی شدگان بسیج سازندگی پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه