English

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان ایلام:

دفاع مقدس مظهر وحدت و همبستگی ملی است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان ایلام گفت: دفاع مقدس مظهر وحدت و همبستگی ملی و مایه عزت و سربلندی کشور است.

دفاع مقدس مظهر وحدت و همبستگی ملی است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فولادی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی استان ایلام در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد با تبریک این هفته گفت: دفاع مقدس مظهر وحدت و همبستگی ملی و مایه عزت و سربلندی کشور است.

وی با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: تحقق این مهم از برکات دفاع مقدس است و قطعا یکی از مقاطع فراموش نشدنی و بی‌نظیر تاریخ ایران این دوران است.

فولادی در ادامه به حضور پررنگ دانش آموزان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نقش دانش آموزان در حفظ ماهیت جمهوری اسلامی بسیار تاثیر گزار است و از آموزش و پرورش انتظار می رود که گسست نسلی و فاصله بین نسل در جامعه را مرتفع سازد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای اسلامی همچنین با اشاره به نقش علمی و عملی هنرمندان در دل مردم بیان داشت: هنرمندان باید با تاسی از اخلاق و منش شهدا این گنجینه بزرگ را بیشتر به جوانان معرفی کنند.

علی هلشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: مراسم تجلیل از ماندگاران به همت اداره کل اموزش و پرورش ، بنیاد حفظ اثار و ارزشهای اسلامی، و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تجلیل از ایثارگران برگزار شده است.

وی افزود: امیدواریم این پیوند ناگسستنی بین نسل کنونی از فرزندان انقلاب و ماندگاران دفاع مقدس ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه