English

مسئول عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

دستگاه های فرهنگی در معرفی رشادت‌های دفاع‌مقدس غافل نشوند

مسئول عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ایلام گفت: دستگاه های فرهنگی در معرفی رشادت‌های دفاع‌مقدس غافل نشوند.

دستگاه های فرهنگی در معرفی رشادت‌های دفاع‌مقدس غافل نشوند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت‌الاسلام تاج‌الدین محمدی مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی در معرفی رشادت‌های دفاع‌مقدس غافل نشوند زیرا مسئله‌ای با ارزشتر از دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی وجود ندارد 

وی افزود: دفاع مقدس همانند یک در گرانبها بر تارک تابناک تاریخ جمهوری اسلامی ایران می درخشد که نیاز است امروزه با روش های گوناگون و به روز به نسل جوان معرفی شود.

حجت‌الاسلام تاج‌الدین محمدی بیان کرد: بیان حوادث و تاریخ دفاع‌مقدس موجب‌ پویایی و ایجاد شور و معرفت در بین نسل جدید خواهدشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نباید با نگاه سیاسی به مقوله دفاع مقدس نگریست چون این موضوع یک مقوله ملی است که برگرفته تعلیمات اسلامی می باشد.

وی افزود: متاسفانه در برخی ارگان های فرهنگی آنطور که باید به مقوله ارزشمند دفاع‌مقدس توجه کافی نمی‌شود و مورد غفلت واقع شده است که این نیازمند یک باز نگری جدی و دقیق است.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: موضوع ایثار و شهادت یکی از موضوعات مهم و راهبردی فرهنگی است که نیازمند تببین در همه جهات است و این امر با همکاری تمام ادارات و ارگان ها محقق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه