English

صبح امروز:

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، استاندار، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این آیین بعنوان نمادین از جمعی از ایثارگران تجلیل میشود و قطعا تلاش رزمندگان جبهه اسلام در ۸ سال دفاع مقدس سبب پیروزی شد. 

وی خاطرنشان کرد: عناصر پیروزی در هر جنگ شامل نیروی انسانی، تجهیزات بروز، جغرافیا منطقه، براورد اطلاعاتی، تهیه طرح های عملیاتی و مدیریت و فرماندهی عالی در جنگ است.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ ۸ ساله از ابتدایی ترین امکانات و تسلیحات برخوردار بودیم و اطلاعات لازم را از توان و امکانات دشمنان نداشتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه این خلاء را نبوع انسان های فداکار و تلاش افراد ایثارگر پر می‌کرد افزود: خلاء تجهیزات و امکانات را نیروهایی انسانی ولایی و خدایی پر میکرد و در نهایت ایمان بر تسلیحات پیروز شد.

سردار حسینی با بیان اینکه عنصر رهبری و نیروی انسانی معنوی دو عنصر پیروزی بخش در ۸ سال دفاع مقدس بود افزود: خوشبختانه امروزه نیز از این عناصر در صحنه برخورداریم‌‌ و بی شک نیروهای حزب الله و حماس نیز با استفاده از این قدرت پیروز خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمومین(ع) استان ایلام در پایان گفت: ارزش ها اسلامی و معارف اسلامی باید برای نسل جوان بیان شود.

فولادی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی در ادامه این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس قله افتخار جمهوری اسلامی است و موفقیت در تمامی حوزه های سیاسی و فرهنگی و... با تاسی از دفاع مقدس دست یافتنی است. 

سرهنگ فولادی با بیان اینکه نباید با دیدن جنایات رژیم خبیث صهیونیست ترس در دلها جا بگیرد و ناامید شویم افزود: نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و جمهوری اسلامی در این نظم بخشی از قدرت جهانی خواهد شد.

سرهنگ فولادی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی در محاصره محور مقاومت قرار دارد و به فضل خداوند آینده از آن ایران و اسلام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه