English

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام خبر داد؛

انجام ۱ هزار و ۴۲۷ عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در نیمه نخست امسال

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: طی نیمه نخست سال جاری ۵۹۵ مورد عملیات اطفا حریق و ۸۳۲ مورد علملیات امداد و نجات انجام شده است.

انجام ۱ هزار و ۴۲۷ عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در نیمه نخست امسال
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نصرت اله لطفی مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فراسیدن ۷ مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی گفت: آتش نشانی یکی از سازمانی های امدادی است که مدیریت حوادث درون شهری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به آمار ۶ ماه ابتدایی سال جاری گفت: در این بازه زمانی طی عملیات های انجام گرفته ۶۱۱ نفر با حضور به موقع و تجیهزات امدادی در ایلام نجات یافته اند.

لطفی با اشاره به بروز ۴۶ مصدوم شدید۳ مورد فوتی طی حوادث امسال افزود: هم اکنون ۳ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر فعال است و نیازمند ۲ ایستگاه دیگر جهت خدمات رسانی هستیم‌.

وی به وعده داده شده از طرف راه و شهرسازی جهت واگذاری زمین اشاره کرد و افزود: در صورت واگذاری زمین ایستگاه شماره ۴ در هفته آتی کلنگ زنی خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: ۲۱۰ مورد حوادث مربوط به عدم ایمنی آسانسور در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد ۵۹۵ مورد اتش سوزی از ابتدای سال جاری ۷۶ مورد مربوط به منازل مسکونی بوده افزود: تنها ۶ مورد منزل مسکونی بیمه آتش سوزی داشته اند و ضروری است مردم نسبت به بیمه اتش سوزی واحدهای مسکونی توجه بیشتری داشته باشند.

لطفی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۸۳۲ مورد عملیات امداد و نجات توسط نیروهای آتش نشانی انجام شده است.

وی در پایان گفت: ۷ مهرماه مراسم تجلیل از آتش نشانان ، خانواده های آتش نشانان انجام می شود و همچنین سامانه سیستم فرماندهی سازمان آتش نشانی نیز راه اندازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه