English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام:

چهارشنبه‌بازار صنایع‌دستی در شهر ایلام برپا شد

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برپایی چهارشنبه بازار صنایع دستی در شهر ایلام خبر داد.

چهارشنبه‌بازار صنایع‌دستی در شهر ایلام برپا شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فرزاد شریفی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان اینکه به مناسبت هفته گردشگری از ۵ تا ۱۱ مهرماه برنامه های متنوع فرهنگی در دستور کار قرار دارد گفت: نشست با اهالی رسانه، نشست با اساتید و خبرگان در دانشگاه، نشست با کردهای فیلی کشور عراق مقیم استان ایلام، افتتاح چندین پروژه گردشگری در نقاط مختلف استان از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: روز شنبه با حضور وزیر به صورت وبینار چندین طرح گردشگری در مناطق مختلف کشور و به تبع آن استان ایلام افتتاح خواهد شد که شامل افتتاح رستوران، سفره خانه سنتی، تالار و ... در شهر ایلام و سایر شهرستان‌هاست.

شریفی به ثبت ملی آش ترخینه اشاره کرد و افزود: در تلاشیم در هفته گردشگری این آش با حضور چندین آشپز و داوران ثبت جهانی شود.

این مسئول در ادامه به برپایی اولین چهارشنبه‌بازار صنایع‌دستی در ایلام اشاره کرد و گفت: عصر امروز اولین چهارشنبه بازار صنایع‌دستی در خیابان طالقانی شهر ایلام در راستای حمایت از صنعتگران برپا شد. 

وی خاطرنشان کرد: این چهارشنبه بازار با حضور صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی با هدف رونق فروش محصولات صنایع‌دستی و حمایت از کالای ایرانی از ساعت ۱۵ بعدازظهر الی ۱۹ فعال بود که خوشبختانه با استقبال خوب همشهریان و گردشگران عراقی مواجه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه