English

شهردار ایلام خبر داد؛

خدمات رسانی به ۲۲۰ هزار جمعیت شهر ایلام توسط شهرداری

شهردار ایلام گفت: این شهرداری به ۲۲۰ هزار جمعیت ایلام خدمت رسانی می کند.

خدمات رسانی به ۲۲۰ هزار جمعیت شهر ایلام توسط شهرداری
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، افشین مظفری شهردار ایلام در آیینی که به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی برگزار شد با تبریک این روز اظهار داشت: زندگی آتش‌نشانان وقف خدمت به مردم است و ما نیز نسبت به آنان وظایفی بر عهده داریم و در تلاشیم مطالبات آنها را پیگیری نماییم.

مظفری خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری متشکل از ۹ سازمان است و هر سازمان مامویت خاص خود را دارد که در تلاشیم وظایف خود را به درستی انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری ایلام به حدود ۲۲۰ هزار نفر در شهر ایلام خدمت رسانی می کند افزود: پرداخت حقوق و مزایا تمامی پرسنل از منابع داخلی انجام می شود و باید قبول کنیم که کمبودها و کاستی هایی وجود دارد.

مظفری تصریح کرد: شهرداری ایلام ماهانه حدود ۵۵ میلیارد تومان حقوق و مزایا به پرسنل پرداخت می کند.

وی با اشاره به اینکه زمین مسکن کارکانان آتش‌نشانی در دست پیگیری است اضافه کرد: میدان میوه و تره بار ، شهر خودرو، بهسازی ورودی ارغوان و ... از دیگر پروژه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام نیز در این آیین گفت: رسالت اصلی سازمان آتش نشانی نجات دادن جان انسان‌هاست. 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: سازمان آتش نشانی در ایلام ۳ ایستگاه و ۷۳ نیروی فعال که این تعداد ایستگاه و نیرو متناسب با جمعیت نیست.

وی با اشاره به جایگاه والای آتش نشانان به عنوان فرشتگان نجات گفت: در استان ایلام میزان خسارت آتش سوزی کمتر از سیل و زلزله و حوادث طبیعی نیست و می طلبد که این جایگاه ارتقا پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه