English

فرماندار مهران:

جانمایی قبلی پارک پروپیلن در منطقه آزاد مهران به قوت خود باقی است

فرماندار مهران با اشاره به اینکه پارک پروپیلن در منطقه آزاد مهران احداث می شود، گفت: جانمایی قبلی این پارک در مهران به قوت خود باقی است.

جانمایی قبلی پارک پروپیلن در منطقه آزاد مهران به قوت خود باقی است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی عباس شفیعی فرماندار مهران افزود: پارک پروپیلن در منطقه آزاد مهران انجام می شود و برخی بدون اطلاع، صحبت های مطرح می کنند از اساس کذب محض است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان در پوشش اخبار اربعین و منطقه مرزی مهران ، اظهار داشت: برخی از افراد نباید بدون اطلاع، مطلبی در فضای منتشر کنند که به هیچ وجهی صحت ندارد.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه برخی قصد دارند خدمات مسئولان را کم ارزش جلوه دهند و بدنبال جو روانی جامعه هستند، تصریح کرد: پارک پروپیلن مهران قبلاً جانمایی شده و در آینده نیز کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شفیعی با بیان اینکه هیچ تصمیمی برای جابجایی پارک پروپیلن اتخاذ نشده و این تحلیل برخی افراد بوده که صحت نداشته است، گفت: برخی افراد با تحلیل و تفسیر نادرست،قصد ایجاد جو روانی در منطقه را دارند که انتظار می رود به اینگونه حرف های بی اساس پایان دهند.

شفیعی خطاب به انتشار دهندگان این مطلب گفت: در موضوعی که  به نتیجه قطعی نرسیداید کمک به انتشار و بزرگ کردن آن نکنند، این موضوع هیچ کمکی به توسعه منطقه نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه