English

رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان ایلام:

۴۰۰ وکیل در مرکز وکلای ایلام فعالیت دارند

رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان ایلام از فعالیت ۴۰۰ وکیل در این مرکز خبر داد.

۴۰۰ وکیل در مرکز وکلای ایلام فعالیت دارند

سمیه آزمل رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان ایلام در حاشیه همایش نقش مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در سند تحول قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: با حضور ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران رسمی قوه قضاییه چندین آیین طی امروز برگزار شد که از جمله آنها می توان به غبار روبی مزار شهدا، دیدار با شورای معاونین دادگستری، دادستان، مراسم تحلیف وکلا و مشاوران و... اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مرکز وکلای ایلام ۴۰۰ وکیل شامل ۲۹۰ وکیل پایه ۱ دادگستری و ۱۱۰ کارآموز وکالت دارد و از سال ۱۳۹۱ این مرکز بصورت مستقل شروع بکار کرده است.

آزمل خاطرنشان کرد: امروز عملیات اجرایی ساختمان اداری مرکز وکلا و کارشناسان در ۴ طبقه آغاز و عصر امروز نیز مراسم تحلیف وکلا و مشاوران برگزار شد. 

این مسئول اضافه کرد: مرکز وکلای استان ایلام در راستای احقاق حقوق عامه و ارتقا جایگاه مرکز وکلا تفاهم نامه هایی با کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام منعقد کرده و به صورت رایگان خدمات حقوقی به جامعه هدف ارائه می کند.

آزمل در پایان گفت: در طول سال وکلا خدمات حقوقی رایگان را به مردم شریف ارائه داده که از جمله این خدمات می توان به میزهای خدمتی که در سراسر استان برگزار میشود و همچنین سامانه ۱۲۹ که در آبان ماه سال گذشته در ایلام افتتاح شد اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه