English

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام خبر داد؛

اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی

طی آیینی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان ایلام ۲۲۷ سری جهزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی اهدا شد.

اهدای 400 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصری‌پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به زوجهای مددجو و نیازمند این استان اهداء شده است.

ناصر مرادی پویانی بیان کرد: ارزش این تعداد سری جهیزیه بیش از ۱۶ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات کمیته امداد و با مشارکت خیرین تهیه شده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز است گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار قلم کالا در اختیار این زوجهای مددجو قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه تلاش کمیته امداد استان این است که زوج مددجوی پشت نوبت دریافت جهیزیه معطل نشود گفت: هم اکنون نیز ۲۲۷ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۹ میلیارد تومان در حال توزیع در بین زوجهای مددجوی این نهاد است.

ناصر مرادی پویانی در ادامه با عنوان اینکه جهت پاسخ به سلیقه و حق انتخاب نوعروسان و افزایش رضایتمندی و ایجاد تنوع در انتخاب اقلام جهیزیه  قرار است این زوجها از طریق معرفی به فروشگاه دیجی کالا به انتخاب خانواده ها کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنند تصریح کرد: در این مرحله از این اقدام نوین کمیته امداد تعداد ۱۰۰ زوج در حال معرفی به دی جی کالا هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان گفت: سال گذشته نیز بیش از ۳۳۰ قلم کالای جهیزیه در بین زوجهای مددججوی کمیته امداد توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه