English

ظهر امروز:

نشست کارگروه اشتغال استان برگزار شد

نشست کارگروه اشتغال استان به ریاست استاندار ایلام و با حضور مجموعه اعضا در سالن شهدای جمهور استانداری ایلام برگزار شد.

نشست کارگروه اشتغال استان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، در این نشست حسن بهرام‌نیا  استاندار ایلام با اشاره به حمله مذبوحانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به چند استان کشور از جمله استان ایلام، گفت: علی‌رغم همه رجزخوانی‌های بیهوده، این رژیم منحوس عملیات ناموفقی داشت. جا دارد از عزیزانی که برای پاسداری از حریم هوایی کشور خلق رزم و حماسه کردند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند قدردانی و به رهبر معظم انقلاب و خانواده این عزیزان تسلیت و تبریک عرض کنیم.

 بهرام‌نیا با قدردانی از اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در ثبت اشتغال، اظهار داشت: ایلام با ۱۷۵ درصد تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۲ رتبه دوم ثبت اشتغال را کسب کرد و در صحت‌سنجی رتبه سوم کشور را بدست آورد.

وی افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اشتغال هم‌افزایی و تعامل داشته باشند. بسیاری از دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند و در حوزه اشتغال خوب کار کردند.

استاندار ایلام با بیان این‌که ما سرباز و نیروی نظام هستیم و تا آخرین لحظه خدمت، پای کار خدمت به مردم هستیم، یادآورشد: با یک جایگزینی و تغییر مدیریتی کار استان و مردم زمین نمی‌ماند و سرعت کار کم نمی‌شود و همچنان با قوت، پرانرژی و مصمم، پای کار نظام، انقلاب، دولت و مردم هستیم.

دبیر کارگروه اشتغال استان ایلام نیز با بیان اینکه ایلام در سال گذشته توانست رتبه دوم ثبت اشتغال کشور را کسب کند، گفت: این عنوان مرهون تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان در رابطه با مقوله اشتغال است.

نورالدین الیاسی افزود: سیاست و اولویت دولت با اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است و در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اشاره به اینکه ایلام ۵ هزار و ۸۱۶ تعهد ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد دارد، گفت: از این تعداد تاکنون ۳ هزار و ۳۰۲ ثبت اشتغال صورت گرفته که معادل ۵۷ درصد تعهد استان است.

الیاسی در پایان گزارش جامعی در خصوص ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد در سال ۱۴۰۲ ارائه نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه