English

سایت علی بابا خرید کالا در سریع ترین زمان

در این مطلب به بررسی روشی که می‌توانید از سایت علی بابا خرید کالا را در سریع‌ترین زمان انجام دهید، می‌پردازیم. همراه ما باشید.

سایت علی بابا خرید کالا در سریع ترین زمان
به گزارش خبرگزاری موج

، با انتخاب سایت علی بابا خرید کالا را در سریع‌ ترین زمان ممکن می‌توانید انجام دهید. شما به‌‌راحتی خرید کالا را از کشورهای چین، امارات دبی، ترکیه و… با این سایت تجربه خواهید کرد. شرکت‌های زیادی در زمینه واردات کالا در سایت علی بابا فعالیت می‌کنند، اما تمام آن‌ها از شایستگی و اعتبار برای این منظور برخوردار نیستند.

بهتر است پس از انتخاب سایت علی بابا خرید کالا را به شرکت‌های مجرب واگذار کنید تا این راه طولانی و پرهزینه برای شما کوتاه‌تر و کم هزینه‌تر شود. در ادامه این مطلب به بررسی روشی که می‌توانید از سایت علی بابا خرید کالا را در سریع‌ترین زمان انجام دهید، می‌پردازیم. همراه ما باشید.

معرفی وب سایت علی بابا

در سال ۱۹۹۹ میلادی شخصی به نام جک این سایت را راه‌اندازی کرد، دلیل نام‌گذاری آن برگرفته از شخصیت علی بابا و آشنایی بیشتر افراد جهان با علی بابا بود که موجب ارتباط‌ گرفتن بهتر آن‌ها با این شخصیت می‌شد. هدف از ایجاد این سایت تجارتی آسان و تضمینی به صورت بین‌المللی و برخط بود. این سایت بستری ایمن برای خرید و فروش تمامی افراد در هر گوشه‌ای از دنیاست.

اعتقاد موسس این سایت برای ایجاد این فضا، این است که فروشندگان و خریداران در یک راستا قرار بگیرند و به سوددهی و منفعت یکدیگر کمک کنند؛ این با حذف واسطه‌ها ممکن بود. فروشندگان این سایت را عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و تولیدکنندگان مواد اولیه محصولات تشکیل داده‌اند که در کنارهم قرار گرفته‌اند.‌ در این پلتفرم بیش از یک میلیارد کاربر مشغول به فعالیت هستند، این پلتفرم از گسترده‌ترین تجارت‌های الکترونیکی در سراسر جهان است. طیف گسترده از محصولاتی از قبیل پوشاک و لوازم الکتریکی، خانگی و.. در این سایت ارائه می‌شود.

 

علی بابا

روش خرید از علی بابا در سریع ترین زمان چگونه است؟

با انتخاب شرکتی معتبر مانند شرکت بازرگانی وانیکس در سایت علی بابا خرید کالا را در اسرع وقت خواهید داشت، حتما می‌خواهید بدانید چگونه؟ روش کار این شرکت به این صورت است که در زیر به آن می‌پردازیم.

ابتدا شما با ساخت یک اکانت در سایت علی بابا می‌توانید کالای موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب کالا، تولیدکنندگان و فروشندگان مرتبط بر روی صفحه سایت نمایش داده می‌شوند.

شما درخواست خود را به آن‌ها ارسال می‌کنید؛ سپس متخصصان وانیکس که در کشور چین حضور دارند، از طرف شما امورات خرید را برعهده می‌گیرند و بعد از پرداخت هزینه کالا، با حساب پی‌پال آن را آنلاین پرداخت می‌کنند. بعد از طی این مرحله کالاهای خریداری شده به انبار گمرک آن کشور منتقل می‌شوند و با کمترین هزینه کالا را ترخیص می‌کنند.

در مرحله بعد کالاها را به طور استاندارد بسته‌بندی می‌کنند و به شرکت کارگو می‌سپارند، این شرکت‌ها به سفارش شرکت بازرگانی وانیکس در سریع ترین زمان کالارا به دبی می‌فرستند. می‌پرسید چرا دبی؟ انتقال کالا به دبی و سپس به ایران؛ به‌دلیل هزینه کم لنج‌های باری است که هم از نظر زمان و هم هزینه بسیار مقرون به‌صرفه است.

البته ویژگی برجسته در این روش خرید عدم پرداخت هزینه گمرکی از سمت شماست، چراکه مطابق با قانون گمرکی کشور ما، بارهایی که به وسیله ته‌لنجی حمل و به ایران منتقل می‌شوند، هزینه ای برای گمرک نمی‌پردازند.

راهنمای خرید از علی بابا

خرید از علی بابا در سریع‌ترین زمان را می توانید با وانیکس تجربه کنید، این شرکت با تهیه چک‌لیست برای تمام جوانب کار، آن را برای مشاهده شما در اختیار شما می‌گذارد. با این چک‌‌لیست، تمام مراحل خرید ترخیص و ارسال کالا را می‌توانید مشاهده کنید.

اما شاخصه‌های منحصربه‌فرد این خرید از قرار زیر است.

  • خریدی ایمن و سریع با اختصاص یک کد رهگیری معتبر

  • امکان خریدهای تکی یا تجاری با استفاده از لینک علی بابا

  • برنامه اعتبارسنجی فروشنده محصول در سایت و سمپل کالا تهیه محصول نمونه)

  • تحویل آسان و فوری در بازه زمانی از ۷ الی ۱۵ روز در محل کار یا منزل شما

  • حمل‌ونقل دریایی یا هوایی

  • امکان تحویل درسراسر ایران، حتی نقاط دوردست

در بخش زیر به منظور راهنمایی بیشتر شما، به فروشندگانی اشاره خواهد شد که در سایت علی بابا به شما خدمات ویژه از قبیل ارسال سریع را ارائه می دهند و در سه دسته قرار می‌گیرند.

  • دسته اول فروشندگان Gold spplier؛ این دسته از فروشندگان که این نشان را دارند، باید از طریق آژانس سوم تأییدیه بگیرند. با این تایید علی بابا قادر خواهد بود از لحاظ قانونی فعالیت فروشنده در سایت تایید کند. البته این عنوان برای فروشنده به منزله تایید کلیت کالا از لحاظ کیفیت و وعده حتمی فروشنده برای سرعت ارسال کالا نیست.

 

کالا

  • دسته دوم فروشندگانی که نشان Trade Assurance دارند؛ این نشان تاییدکننده کالا از لحاظ مرغوبیت و کیفیت است و دیگر این‌که این نشان ارسال سریع فروشنده به

  • خریداران را تایید می‌کند. در صورتی که فروشنده در زمان مقرر شده کالا را ارسال نکند، علی بابا هزینه کالا را به طور کامل به شما خواهد داد. این خدمت را سایت علی بابا رایگان

  • در اختیار خریداران قرار داده است که موجب اعتمادسازی میان فروشنده و خریدار می‌شود.

  • دسته سوم Assessed supplier؛ فروشندگانی هستند که در هنگ کنگ، چین و تایوان مشغول به فعالیت هستند و تأییدیه خود را از لحاظ تحقق وعده ارسال سریع و کیفیت کالا را گرفته‌اند. البته این دسته از فروشندگان همان گلد ساپلایرها هستند‌ که در این مرحله، کاملا تایید شده‌اند.

جمع‌بندی

همان‌طور که در این مطلب ذکر کردیم با سایت علی بابا خرید کالا را در کمترین زمان را می‌توانید داشته باشید اما به شرطی که تمام نکات لازم پیش از خرید را انجام دهید که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم. نکته مهم که در این خصوص بهتر است به آن اشاره کنیم این است که برخی از محصولات فروشندگان کاملا شبیه عکس ارائه شده در سایت نیستند؛ لذا بهتر است پیش از خرید آن محصول، از شرکت بازرگانی وانیکس کمک بگیرید.

این شرکت کالای شما را به بهترین کیفیت و بسته‌بندی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند. اگر ابهامی در این زمینه دارید می توانید در قالب پرسش از مشاوران این سایت بپرسید، کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه