English

خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت

در این مطلب ما قصد داریم استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌هایی را بررسی ‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند بهترین قیمت را از طریق پلتفرم‌های نمایش قیمت پیدا کنید. با ما همراه باشید.

خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت
به گزارش خبرگزاری موج

، پیدا کردن قیمت مناسب برای خرید دارایی‌های دیجیتال می‌تواند برای شما سودآوری بیشتری از میانگین حرکت قیمت بازار داشته باشد و هر چقدر بازه زمانی سرمایه‌گذاری شما طولانی‌تر باشد، این سودآوری بیشتر هم خواهد بود. 

خبر خوب این است که خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت آنقدر هم کار دشواری نیست. در این مطلب ما قصد داریم استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌هایی را بررسی ‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند بهترین قیمت را از طریق پلتفرم‌های نمایش قیمت پیدا کنید. با ما همراه باشید. 

 

نحوه خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت

خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت برای بهینه کردن سرمایه‌گذاری شما بسیار مهم است. پیش‌نیاز هر خرید، این است که پتانسیل پروژه ارز دیجیتال مورد نظر را بررسی کنید. بعد از اطمینان از این مورد باید تمرکز خود را روی زمان‌بندی قیمتی بگذارید چون بهترین قیمت‌ها در زمان رخ دادن بازارهای نزولی به دست می‌آید.

ترس در بازارهای نزولی بسیار زیاد است و معامله‌گران معمولا در چنین بازارهایی خرید نمی‌کنند. این مسئله خصوصا در بازار ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر است چرا که دامنه نوسان قیمت‌ها بسیار بیشتر از بازارهای مالی دیگر است.

با این حال، سودآورترین خرید‌ها، آن‌هایی هستند که در کف بازار نزولی انجام می‌شوند. قبل از خرید باید به دنبال نشانه‌هایی مبنی بر برگشت قیمت به سمت بالا یا آرام شدن بازار در همان قیمت باشید؛ اینجا همان کف بازار است. سطوح مقاومت می‌توانند بهترین قیمت را در این وضعیت به شما نشان بدهند. شاخص‌های تحلیل تکنیکال مانند اصلاحات فیبوناچی، باندهای بولینگر و تحلیل حجم به شما بهترین نقطه ورود را نشان خواهند داد.

ایرانکارت

حال که بهترین نقاط برای ورود به بازار را پیدا کردید باید بدانید که خرید با کل پول در یک بازه زمانی روشی بهینه نیست. از آن جایی که هیچکس از قیمت دقیق کف بازار خبر ندارد، هر لحظه بعد از خرید شما ممکن است بازار باز هم ریزش داشته باشد و همه تحلیل‌های شما با یک خبر و ریزش بازار بدون نتیجه بماند.

جدول ارز

یکی از بهترین روش‌های خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت، میانگین کم کردن یا DCA است. روش DCA خرید در بازه‌های زمانی مختلف از یک دارایی با پتانسیل بالا بدون توجه به یک قیمت خاص است.

برای مثال اگر شما مطمئن باشید که قیمت بیت کوین به سطح خاصی می‌رسد، ابتدا سرمایه خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنید و در بازه‌های زمانی مختلف بیت کوین می‌خرید. برخی از خریدهای شما در این بازه‌های زمانی ممکن است حتی با ضرر موقت همراه باشد اما بالاخره روزی می‌رسد که بیت کوین به قیمت مورد نظر شما می‌رسد و همه خریدهای شما با درصدهای مختلف سودآور می‌شود.  

 

مقایسه قیمت صرافی‌های ارز دیجیتال

صرافی‌ها، بازارهای خرید و فروش هستند و قیمت در هر بازاری ممکن است با بازار دیگر یکسان نباشد. برای خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت باید بتوانید قیمت را در صرافی‌های مختلف چک کنید و بعد از کشف بهترین قیمت خرید کنید. 

«عمق بازار» یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند روی قیمت خرید شما اثر بگذارد. برخی از صرافی‌ها که خریداران و فروشندگان را متصل می‌کنند، تعداد فروشندگان کمی دارند و این مسئله باعث می‌شود که قیمت نسبت به بازارهای دیگر بالاتر باشد و یا نتوانید ارز مورد نظر خود را سریعا بخرید. در چنین شرایطی صرافی‌هایی که معاملات فوری دارند بهترین گزینه هستند؛ برای مثال اگر قصد خرید تتر به تعداد زیاد را داشته باشید، صرافی ایرانیکارت امکان خرید فوری دارد. خرید تتر با بهترین نرخ از صرافی ایرانیکارت با قیمت لحظه‌ای معادل با قیمت جهانی این ارز قابل انجام است.

مقایسه قیمت صرافی‌های ارز دیجیتال و پیدا کردن فرصت‌های تازه

معامله‌گران با مقایسه قیمت‌ها در صرافی‌ها، می‌توانند از فرصت‌های آربیتراژ هم استفاده کنند. آربیتراژ کسب سود از اختلاف قیمت‌ها بین صرافی‌های مختلف برای خرید در قیمت کمتر و فروش با قیمت بیشتر و در نتیجه سود بردن از تفاوت قیمت است.

با بررسی قیمت‌ها در چندین پلتفرم، افراد می‌توانند به سرعت مواردی را شناسایی کنند که یک ارز دیجیتال در یک صرافی در مقایسه با صرافی دیگر قیمت پایین‌تری دارد. البته استفاده از این روش، نیازمند سرعت عمل بالایی است.

علاوه بر این، مقایسه قیمت‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا هنگام خرید ارز دیجیتال تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. معامله‌گران با ارزیابی قیمت‌های ارائه شده در صرافی‌های مختلف، می‌توانند صرافی را انتخاب کنند که بهترین شرایط، مانند کارمزد کمتر دارند. 

بسیاری از صرافی‌ها علاوه بر کارمزد خرید، کارمزد برداشت از صرافی را هم دارند و این کارمزدها ممکن است در خریدهای کوچک بخش قابل توجهی از سرمایه شما را از شما بگیرد و به صرفه نباشد. این نکته را هم باید مدنظر داشته باشید که برخی از صرافی‌ها به صورت موقت امکان خروج برخی ارزها (خصوصا ارزهای جدید) را نمی‌دهند و معمولا قیمت در چنین صرافی‌هایی از قیمت دیگر صرافی‌ها جا می‌ماند. 

 

فهرست بهترین سایت‌های نمایش قیمت ارز دیجیتال

چندین سایت تخصصی برای نمایش قیمت وجود دارند که معامله‌گران می‌توانند قیمت‌های لحظه‌ای بازار را در آن‌ها چک کنند. این پلتفرم‌ها نه تنها داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کنند، بلکه ویژگی‌ها و عملکردهای اضافی را هم ارائه می‌کنند. در ادامه مروری بر این سایت‌ها خواهیم داشت.

 

  • TradingView

TradingView که در سال 2011 توسط Stan Bokov و Constantin Ivanov تأسیس شد، یک پلتفرم نمایش قیمت جامع برای بازارهای مختلف، از جمله ارزهای دیجیتال است. TradingView با ارائه داده‌های قیمت از منابع مختلف به صورت لحظه‌ای و نمودارهای قابل تنظیم، کار را برای معامله‌گران راحت کرده است. ابزارهای تحلیل تکنیکال بسیار متنوع و امکان به اشتراک گذاری استراتژی‌های خرید از ویژگی‌های خاص این سایت است. 

معامله‌گران می‌توانند در این پلتفرم اندیکاتورهای سفارشی خود را ایجاد کنند، ایده‌های معاملاتی را با دیگران به اشتراک بگذارند و به کتابخانه وسیعی از منابع آموزشی دسترسی داشته باشند. رابط بصری این پلتفرم هم باعث شده که معامله‌گران حرفه‌ای و کم‌تجربه جذب آن شوند و فیلترهای مختلف خود را روی قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف به سادگی پیاده‌سازی کنند.

 

صفحه اصلی ایرانیکارت

-CoinDesk

CoinDesk که در سال 2013 راه اندازی شد، یک پلتفرم خبری و اطلاعاتی ارزهای دیجیتال است که به دلیل پوشش جامع روندهای بازار، تحولات و تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال شناخته شده است. CoinDesk جدا از مقالات خبری، داده‌های بازار، شاخص‌های قیمت و گزارش‌های تحقیقاتی را ارائه می‌دهد تا به معامله‌گران کمک کند از آخرین تحولات در فضای ارزهای دیجیتال مطلع شوند. علاوه بر این، CoinDesk میزبان رویدادها و کنفرانس‌ها است و بستری را برای کارشناسان و علاقمندان به ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند تا درباره روندها و نوآوری‌های نوظهور در اکوسیستم بلاک چین بحث کنند.

 

-CoinMarketCap

CoinMarketCap که متعلق به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی بایننس است، یکی از پرکاربردترین وب سایت‌های نمایش قیمت ارزهای دیجیتال در سطح جهان است. رابط بصری CoinMarketCap با ارائه داده‌های لحظه‌ای قیمت، رتبه‌بندی ارزش بازار و آمار حجم معاملات برای هزاران ارز دیجیتال، به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و قیمت‌ها را در صرافی‌های مختلف مقایسه کنند. 

این سایت منابع آموزشی، اخبار ارزهای دیجیتال و تجزیه و تحلیل بازار را هم برای کمک به معامله‌گران ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد CoinMarketCap بخش «جفت‌های بازار» آن است که جفت‌های معاملاتی موجود در صرافی‌های مختلف برای هر ارز دیجیتال را نشان می‌دهد و به معامله‌گران در شناسایی فرصت‌های خرید و آربیتراژ کمک می‌کند.

 

-CryptoWatch

CryptoWatch که در سال 2014 توسط Artur Sapek تأسیس شد، یک پلتفرم تحلیل نمودار و معاملات ارزهای دیجیتال است که داده‌های بازار لحظه‌ای، نمودارهای قابل تنظیم و ابزارهای تحلیل تکنیکال را به کاربران می‌دهد. CryptoWatch با پشتیبانی از مبادلات متعدد، کاری می‌کند که کاربران علاوه بر مشاهده قیمت، معاملات را مستقیماً از پلتفرم انجام دهند. 

CryptoWatch همچنین یک برنامه تلفن همراه برای دسترسی به داده‌های بازار و عملکرد معاملات دارد، که باعث می‌شود معامله‌گران راحت در هر شرایطی بازار را چک کنند و به حرکت‌های بازار واکنش نشان دهند.

 

  • سایت صرافی ایرانیکارت

وبسایت‌های معرفی شده قبلی، قیمت ارز دیجیتال را به دلار به شما نشان می‌دهند. با این حال، اگر دنبال قیمت لحظه‌ای ریالی ارزهای دیجیتال باشید، ایرانیکارت یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. از جمله ویژگی‌های ایرانیکارت بازار بسیار متنوع آن است و قیمت نزدیک به 1000 ارز دیجیتال را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. ایرانیکارت فقط یک وبسایت برای نمایش قیمت نیست و امکان خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت را هم در اختیار شما قرار داده است.

ایرانیکارت رابط کاربری ساده‌ و در عین حال جذابی دارد که باعث می‌شود خرید برای معامله‌گران تازه‌وارد آسان باشد. همچنین امکان خرید فوری بدون نیاز به فروشندگان مختلف برای شما وجود دارد. شما در این روش می‌توانید از خود صرافی در مبالغ بالا خرید فوری انجام دهید که در بازار سریع و پرنوسانی مثل ارزهای دیجیتال یک مزیت بزرگ است.

 

خرید ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت برای ایرانیان

همانطور که گفته شد، ایرانیکارت با قابلیت‌های خاصی که دارد برای خرید فوری به ریال در ایران بهترین گزینه است و خرید در این صرافی به کمتر از 10 دقیقه زمان نیاز دارد. ما در ادامه قدم به قدم خرید تتر با بهترین نرخ از صرافی ایرانیکارت را به شما نشان خواهیم داد. همچنین شما میتوانید در مقاله آیا تتر قابل ردیابی است؟ به بررسی امنیت تتر پرداخته‌ایم.

مرحله اول: ثبت نام در صرافی ایرانیکارت

اولین قدم، این است که به وبسایت اصلی ایرانیکارت بروید. در قسمت بالای وبسایت بخشی به نام ثبت نام خواهید دید. روی آن کلیک کنید.

 

صفحه اصلی ایرانیکارت

پس از این مرحله، به صفحه ثبت نام هدایت می‌شوید. شما در این مرحله فقط کافی است که شماره موبایل خود را وارد کنید و روی دکمه ثبت نام در ایرانیکارت بزنید. چند ثانیه بعد کدی به شماره ثبت شده پیامک می‌شود و باید آن را وارد کنید. بعد از وارد کردن کد خودکار به پنل ایرانیکارت هدایت خواهید شد.

احراز هویت در صرافی ایرانیکارت

مرحله دوم: احراز هویت در صرافی ایرانیکارت

برای خرید ارز دیجیتال در ایرانیکارت حتما باید احراز هویت کنید. در صفحه اصلی در گوشه‌ی بالای سمت، عکس یک کاربر را می‌بینید و باید موس خود را روی آن نگه دارید تا منویی برای شما مطابق تصویر زیر باز شود. در این منو روی گزینه احراز هویت بزنید.

گزینه احراز هویت

شما در این مرحله باید اطلاعات حساب بانکی و یک سلفی از خودتان شامل تعهد‌نامه و کارت شناسایی را برای ایرانیکارت ارسال کنید. دقت داشته باشید که شماره حساب ارسالی تنها شماره حسابی است که از طریق آن می‌توانید برداشت و ارسال پول انجام دهید. این مدارک در کمتر از 15 دقیقه تایید خواهند شد و شما بعد از آن می‌توانید ارز دیجیتال بخرید.

 

مرحله سوم: خرید ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت

حالا که احراز هویت را تکمیل کردید به پنل اصلی بروید و در منوی سمت راست روی گزینه رمز ارز (بیت کوین، تتر و ...) و بعد روی «خرید و فروش» کلیک کنید. شما بعد از کلیک به صفحه دیگری هدایت می‌شوید که لیست تمامی ارزهای دیجیتال وجود دارد. تتر را پیدا کنید و روی گزینه خرید کلیک کنید.

 

صفحه خرید ارز دیجیتال ایرانیکارت

 

صفحه خرید ارز دیجیتال ایرانیکارت

در این مرحله به صفحه اختصاصی خرید تتر هدایت می‌شوید. شما در این مرحله باید شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. شبکه موردنظر فرضی ما ترون (TRC20) است که کارمزد کمتری دارد. بعد از انتخاب شبکه باید مبلغ مورد نظر خود را برای خرید وارد کنید. 

 

کیف پول

حالا برای تکمیل خرید، باید یک کیف پول انتخاب کنید تا تتر به صورت خودکار بعد از خرید به آن ارسال شود. حتما دقت داشته باشید که کیف پول مطابق با شبکه انتخاب شده شما باشد. بعد از ثبت عنوان و آدرس کیف پول به صفحه خرید خواهید رفت و می‌توانید پرداخت خود را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری

نوسان در بازار ارزهای دیجیتال هم می‌تواند باعث ضرر و هم سودآوری شود. کشف بهترین قیمت بین صرافی‌های مختلف و خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت کلید سودآوری شما است. 

ما در این مطلب مروری بر روش خرید ارزهای دیجیتال در بهترین قیمت داشتیم. اگر قصد خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را دارید صرافی ایرانیکارت این امکان را فقط با چند کلیک برای شما فراهم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه