English

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس

یکی از چهار مهارت‌ آزمون آیلتس، اسپیکینگ است. در این مهارت مسئول مربوطه از شما در سه بخش سوال‌هایی می‌پرسد و باید با استفاده از لغات مناسب و گرامر درست به آن‌ها پاسخ دهید. تمرین با منابع و استراتژی‌‌های مناسب، می‌تواند شما را برای این آزمون با اعتمادبه‌نفس آماده کند و به‌راحتی به سوال‌ها پاسخ دهید.

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس
به گزارش خبرگزاری موج

، یکی از چهار مهارت‌ آزمون آیلتس، اسپیکینگ است. در این مهارت مسئول مربوطه از شما در سه بخش سوال‌هایی می‌پرسد و باید با استفاده از لغات مناسب و گرامر درست به آن‌ها پاسخ دهید. تمرین با منابع و استراتژی‌‌های مناسب، می‌تواند شما را برای این آزمون با اعتمادبه‌نفس آماده کند و به‌راحتی به سوال‌ها پاسخ دهید. از بهترین‌ راه‌ها برای آمادگی و رسیدن به هدف خود در این آزمون، استفاده از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس است.

منابع گفتاری آیلتس، اطلاعات و تمرین‌های زیادی را ارائه می‌کند که می‌تواند به شما در بهبود مهارت اسپیکینگ، آشنایی بیشتر با فرمت آزمون و درک سوال‌های مربوطه کمک کند.

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس برای سطح A2-B1 (4.5 تا 5.5)

از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس برای کسانی که سطح زبان آن‌ها A2 تا B1 است، کتاب Collins English for Exam Speaking for IELTS نوشته کارن کواکس (Karen Kovacs) است. این کتاب می‌تواند شما را برای مهارت اسپیکینگ آماده کند. این کتاب 12 فصل دارد که هر فصل به یکی از موضوعات رایج برای صحبت‌کردن می‌پردازد. همچنین در بخش‌های دیگر آن می‌توانید با واژگان، تلفظ کلمات، گرامر و تکنیک‌های آزمون آیلتس بیشتر آشنا شوید.

از بهترین منابع آیلتس دیگر برای این سطح، کتاب Get Ready for IELTS Speaking است. این کتاب مناسب زبان‌آموزان سطح پایین‌تر است که می‌خواهند مهارت خود را در این بخش بهبود بخشند. همچنین این کتاب برای خودآموزی ایده‌آل است و پاسخ‌نامه دارد. این مجموعه را استادان مجرب آیلتس طراحی کرده‌اند.

کتاب Get Ready for IELTS Speaking دوازده درس دارد و در هر درس گرامر و واژگان کلیدی مرتبط آورده شده است. همچنین در این کتاب نمونه سوال‌ها با پاسخ و فایل صوتی وجود دارند.

بهترین کتاب اسپیکینگ آیلتس

طبق بررسی‌هایی که انجام شده است دو کتاب جزو بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس معرفی شده‌اند. اولین کتاب، the Official Cambridge Guide to IELTS نام دارد. این کتاب نمای کلی از فرم آزمون را به شما ارائه می‌دهد و نمونه سوال‌ها همراه با پاسخ‌نامه در آن گنجانده شده است.

دومین منبع آیلتس که جزو بهترین کتاب اسپیکینگ آیلتس معرفی شده است، IELTS Masterclass است. این کتاب شامل تمرین‌ها و فعالیت‌های متنوعی است که با آن‌ها می‌توانید مهارت گفتاری خود را بهبود بخشید و با اعتمادبه‌نفس بالایی در این آزمون شرکت کنید.

بهترین وب‌سایت‌ها برای آموزش اسپیکینگ آیلتس

وب‌سایت‌های آیلتس مجموعه‌ای از آزمون‌های عملی، توضیحات گسترده و استراتژی‌های مطالعه شخصی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. این نوع وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا نقاط ضعف خود را بهبود بخشید و خود را برای روز آزمون آماده کنید. همچنین اگر به شکل آنلاین یا حضوری می‌خواهید برای این نوع آزمون آماده شوید، انتخاب بهترین وب‌سایت‌ها برای آموزش اسپیکینگ آیلتس، کمک قابل‌توجهی به شما خواهند کرد.

سایت آیلتس لیز از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس است. این منبع رایگان، فیلم‌های آموزشی دارد و اگر سطح زبان شما مبتدی باشد، هم می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

سایت لیز

از ویژگی‌های دیگر سایت لیز، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن نمونه سوال‌های آیلتس؛
  • توضیح عمیق در مورد فرمت امتحان آیلتس؛
  • داشتن تعدادی از ویدئو‌های مفید در حساب یوتیوب.

از دیگر وب‌سایت‌های یادگیری اسپیکینگ آیلتس، وب‌سایت آکادمی زبان تات است. این وب‌سایت به شما کمک خواهد کرد که چگونه از جمله‌های پیشرفته و رسمی استفاده کنید. همچنین با استفاده از این وب‌سایت یاد خواهید گرفت که چگونه درست صحبت کنید و از دیگر ویژگی‌های آن موارد زیر است:

  • آموزش تکنیک‌های موثر برای سه بخش مهارت اسپیکینگ؛
  • یادگیری واژگان مربوطه به هر موضوع اسپیکینگ آیلتس؛
  • آشنا‌شدن با نکته‌های گرامری و یادگیری نحوه به‌کاربردن آن‌ها به شکل صحیح.

علاوه‌بر دو منبع آیلتس که به آن‌ها اشاره کردیم، یکی دیگر از وب‌سایت‌ها برای یادگیری اسپیکینگ، وب‌سایت magoosh است. در آن کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی متنوعی موجود است و به ارائه آموزش‌های ویدئویی و اینترنتی نیز می‌پردازد. از دیگر ویژگی‌های آن، داشتن بخشی برای بهبود واژگان آیلتس است و وبلاگی دارد که در آن می‌توانید نکته‌ها و ترفند‌های امتحان را یاد بگیرید.

گذشته از مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، وب‌سایت Magoosh موارد زیر را نیز در بردارد:

  • اگر در مورد هر بخش سوال خاصی داشته باشید، می‌توانید از طریق ایمیل با آن‌ها در تماس باشید.
  • بیش از 600 سوال تمرینی و 125 آموزش تصویری دارد.

British Council دیگر وب‌سایت ارزشمند و مفید برای یادگیری اسپیکینگ آیلتس است. داوطلبان بسیاری این سایت را به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های آمادگی آیلتس ارزیابی می‌کنند. این سایت با آموزش‌های ویدئویی به هر جز از آیلتس می‌پردازد. همچنین با آن می‌توانید درک کاملی از نحوه نمره‌دهی آیلتس به دست آورید.

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس برای سطح B2 تا C1 (6 تا 8)

از بهترین منابع اسپینگ آیلتس، IELTS Advantage است. با این کتاب می‌توانید برای دستیابی به امتیاز 6.5 یا بالا‌تر آماده شوید و یک راهنمای گام‌به‌گام برای کمک به شما در طی مراحل مختلف آزمون اسپیکینگ است. همچنین بخش‌هایی مانند گرامر، واژگان، عبارات و نکته‌های امتحانی به همراه تمرینات مختلفی دارد.

منابع آیلتس

از دیگر منابع آیلتس برای سطح B2 – C1 می‌توانیم به منبع improve your skills اشاره کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند تا امتیاز خود را تا حد زیادی بهبود بخشید و مهارت‌های خود را برای دستیابی به نمره بالا‌تر آیلتس توسعه دهید و بالا ببرید.

مقاله مرتبط با منابع آیلتس :

https://tatschool.ir/best-references-for-ielts-general/

اگر سطح زبان شما پیشرفته است، می‌توانید از کتاب comprehensive IELTS Speaking Band 8 Preparation Course استفاده کنید. این کتاب شامل بیش از 4 ساعت محتوای ویدئویی همراه با واژگان مطابق با موضوعات است. در کنار این بخش‌ها، بخش گرامر نیز وجود دارد که باعث می‌شود این مهارت شما بهبود بخشد و در روز آزمون نمره خوبی کسب کنید.

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس برای سطح C2 (9)

از دیگر کتاب‌های به نام در بخش اسپیکینگ برای کسب نمره 9، کتاب IELTS Speaking Actual Tests & Suggested Answers است. این منبع یکی از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس است که به شما کمک می‌کند در اسپیکینگ نمره بالایی کسب کنید. همچنین این کتاب شما را با دامنه وسیعی از واژگان آشنا می‌کند. در این کتاب 30 مبحث با 200 سوال در بخش اول، 50 موضوع در بخش دوم و 50 موضوع با تقریبا 250 سوال در بخش سوم قرار دارند.

سخن نهایی

اکنون که با بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس آشنا شدید، انتخاب یک کتاب اسپیکینگ آیلتس ایده‌آل تصمیم سختی نخواهد بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید، تنها خرید این کتاب‌ها کافی نیست، بلکه شما باید مدام تمرین کنید تا بتوانید به هدف خود برسید. علاوه‌بر این، دریافت بازخورد از معلم نیز مفید است؛ زیرا شما متوجه می‌شوید نقاط ضعف کجا است و در نهایت آن‌ها را با تمرین‌های بیشتر برطرف خواهید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه