English

بلیط تهران استانبول از اکونومی تا فرست کلاس

در این مطلب کلاس‌های پروازی را در سفر از تهران به استانبول موردبررسی قرار خواهیم داد.

بلیط تهران استانبول از اکونومی تا فرست کلاس
به گزارش خبرگزاری موج

، شمار زیاد مسافران تهران استانبول باعث شده ظرفیت‌ها برای فروش پرواز استانبول بیشتر از قبل شود. این افزایش ظرفیت تاثیری مستقیم روی قیمت بلیط دارد. خوشبختانه قیمت بلیط هواپیما برای ترکیه استانبول به‌دلیل بیشتر شدن برنامه‌های پروازی به‌سمت استانبول، در سطحی مطلوب قرار دارد. رنج قیمتی مختلف این بلیط باعث شده همه اقشار جامعه بتوانند برای تجربه یک سفر خارجی برنامه‌ریزی کنند.

با نگاهی کوتاه به قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت می‌فهمیم این نرخ از هرینه بلیط بعضی مقاصد داخلی پرطرفدار مانند کیش و قشم کمتر و ارزان‌تر است! چنین حقیقتی هر فردی را وسوسه می‌کند چمدانش را برای سفر به استانبول ببندد. هنگام خرید بلیط احتمالا نوع کلاس پروازی کمی شما را سردرگم کند. هر کلاس پروازی امکانات و قیمت ویژه‌ای دارد. در این مطلب کلاس‌های پروازی را در سفر از تهران به استانبول موردبررسی قرار خواهیم داد.

انواع کلاس‌های پروازی

کلاس‌های پروازی مختلف ساخته شده‌اند تا مسافران حق انتخاب بیشتری برای سفر به استانبول داشته باشند. آنچه باعث تفاوت این کلاس‌ها می‌شود، امکانات هریک و قیمت درنظر گرفته شده برای آن‌ها است. به‌طورکلی پرواز به مقصد استانبول در سه نوع اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس انجام می‌شود. البته بعضی از شرکت‌های هواپیمایی سه نوع پریمیوم اکونومی، پریمیوم بیزینس و پریمیوم فرست کلاس را هم درنظر گرفته‌اند.

برای خرید بلیط تهران استانبول می‌توانید سری به سایت علی‌بابا بزنید. اپلیکیشن سفرهای علی‌بابا هم طراحی شده تا دسترسی راحت‌تری برای خرید محصولات گردشگری داشته باشید. پس از بخش پروازهای خارجی، شهرهای مبدا و مقصد را انتخاب کنید. پس از تعیین تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران و بازه سنی هریک را در بخش مرتبط بنویسید. در این قسمت روی نوع کلاس پروازی ضربه بزنید و پرواز دلخواهتان را انتخاب کنید.

ترکیه

سفر با پرواز اکونومی

برای سفر با پرواز اکونومی بهتر است از قیمت و امکانات آن خبر داشته باشید. سفرهای اکونومی کم‌ترین قیمت را میان دیگر بلیط‌ها دارند. در این پروازها تعدادی صندلی در یک سالن بزرگ چیده شده‌اند. مسافران می‌توانند یک وعده غذایی درطول پرواز سرو کنند. قیمت ارزان سفرهای اکونومی باعث شده افراد بیشتری سراغ آن بروند. البته یادتان باشد در سفرهای طولانی بهتر است نوع پرواز را به بیزینس تغییر دهید. در پروازهای بیزینس کلاس راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

مسافران می‌توانند از روی مانیتوری که در قسمت پشتی صندلی جلویی تعبیه شده، مسیر حرکت هواپیما را در هر لحظه ببینند. همچنین مسافت طی شده و زمان باقی‌مانده تا رسیدن به مقصد نیز در این نمایشگر نشان داده می‌شود. هر مسافر می‌تواند با مطالعه روزنامه‌ای که زیر صندلی قرار داده شده، خود را سرگرم کند. همچنین بسته‌های ویژه برای مسافران کودک درنظر گرفته شده تا سپری کردن زمان پرواز برایشان ساده‌تر شود.

پرواز بیزینس کلاس

هزینه سفر با پرواز بیزینس کلاس نه به گرانی فرست کلاس و نه مانند اکونومی، اقتصادی و ارزان است. مسافران در سفر بیزینس کلاس امکانات بیشتری نسبت به اکونومی دارند. صندلی‌های بیزینس کلاس تا 150 درجه می‌چرخد و فضای بیشتری برای استراحت مسافران خلق می‌کند. هر صندلی به یک مانیتور مجهز شده تا حوصله افراد سر نرود. مسافران می‌توانند در این صفحه نمایشگر به دنیایی از فیلم، سریال، نمایش، برنامه‌های تلویزیونی و... دسترسی داشته باشند.

منوی غذایی بخش بیزینس کلاس شامل دو یا سه نوع غذا و نوشیدنی می‌شود. اگر شما با محدودیت‌هایی در رژیم غذایی خود مواجه هستید، بهتر است زمان خرید بلیط آن را در بخش توضیحات بنویسید یا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید. به‌این‌ترتیب مهمانداران غذایی ویژه را برای شما فراهم می‌کنند.

 

هواپیما با پرواز فرست کلاس

سفرهای فرست کلاس بیشترین قیمت را میان انواع مختلف پرواز دارند. هر مسافران به فضای شخصی ویژه‌ای دسترسی دارد. پشتی صندلی‌ها تا 180 درجه می‌چرخد و فضایی مناسب برای استراحت ایجاد می‌کند. منوی غذایی طراحی شده برای مسافران فرست کلاس شامل غذاها و نوشیدنی‌های خاص و متنوع می‌شود. هر صندلی امکان تبدیل به کابینی جدا و مجزا از قسمت‌های دیگر سالن را دارد.

مسافران فرست کلاس زودتر از دیگران و با اولویتی بالاتر وارد هواپیما می‌شوند. در هر فرودگاه یک سالن ویژه برای استراحت مسافران بیزینس و فرست کلاس ساخته شده است. مسافران در این سالن منتظر زمان حرکت هواپیما می‌مانند. چند کافه و رستوران نیز اطراف این سالن‌ها فعالیت دارند تا زمان انتظار را به اوقاتی خوش تبدیل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه