English

۵ مورد از مکان های تفریحی مشهد برای کودکان + آدرس

در این مقاله با 5 مورد از بهترین مکان‌های تفریحی مشهد برای کودکان، آشنا خواهید شد. از شهربازی‌های هیجان‌انگیز، سینما، استخر و سرزمین‌های عجایب گرفته تا پارک‌های علمی و موزه‌های شگفت‌انگیز، در مشهد هر آنچه که برای سرگرمی و آموزش کودکان لازم است، پیدا می‌شود.

5 مورد از مکان های تفریحی مشهد برای کودکان + آدرس
به گزارش خبرگزاری موج

، یک سفر خانوادگی ایده آل، باید برای تمامی افراد حاضر در سفر هیجان انگیز باشد؛ فرقی هم نمی کند یک سفر سیاحتی و تفریحی باشد یا یک سفر زیارتی به مشهد. در سفرهای خانوادگی، به ندرت به این پرداخته می شود که کودکان چگونه می توانند در سفر خوش بگذرانند. برای مثال اگر در یک سفر خانوادگی به مشهد می روید، مکان های تفریحی مشهد برای کودکان کجاست تا آنها از امکانات این شهر توریستی و زیارتی بهره مند شوند؟ در این مقاله با 5 مورد از بهترین مکان‌های تفریحی مشهد برای کودکان، آشنا خواهید شد. از شهربازی‌های هیجان‌انگیز، سینما، استخر و سرزمین‌های عجایب گرفته تا پارک‌های علمی و موزه‌های شگفت‌انگیز، در مشهد هر آنچه که برای سرگرمی و آموزش کودکان لازم است، پیدا می‌شود.

مکان های تفریحی

جاذبه های مشهد برای کودکان کدام است؟

مشهد، میزبان مکان‌های تفریحی متنوع و جذاب برای کودکان در هر سنی است. از شهربازی‌های هیجان‌انگیز مانند شهربازی خورشید و سرزمین عجایب الماس شرق گرفته تا پارک‌های علمی و آموزشی مانند پارک علمی کودک و نوجوان و باغ وحش وکیل‌آباد، هر آنچه که برای سرگرمی و آموزش کودکان لازم است، در مشهد پیدا می‌شود. اگر با خرید بلیط هواپیما کرمان مشهد قصد سفر هوایی به این شهر را دارید، کلی ماجراجویی و هیجان در انتظار کودک شماست. کودکان در شهربازی ‌ها می‌توانند سوار وسایل بازی مهیج مانند چرخ و فلک، قطارهای هوایی و تاب‌های گردان شوند تا لحظات پرشور و نشاطی را تجربه کنند. در شهربازی های سرپوشیده مشهد، دنیایی از داستان‌ها و شخصیت‌های کارتونی منتظر کودکان است تا با آنها به ماجراجویی بپردازند.

شهربازی رو باز پارک ملت مشهد: دنیایی از هیجان و سرگرمی

شهربازی پارک ملت مشهد، با سابقه‌ای بیش از 50 سال، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شهربازی ‌های ایران شناخته می‌شود. این شهربازی وسیع در دل بوستان ملت مشهد قرار گرفته و با ارائه مجموعه‌ای کامل از بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیز، برای تمام گروه‌های سنی، اوقات خوشی را رقم می‌زند. مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما تبریز مشهد به این شهر سفر کرده اند، شهربازی پارک ملت می تواند مکانی مناسب برای کودکان شان باشد. شهربازی ملت مشهد به عنوان اولین شهربازی استاندارد کشور در زمینه تجهیزات بازی، از تنوع بالایی در وسایل و بخش‌های مختلف برخوردار است. در این شهربازی می‌توان سه دسته وسایل بازی هیجانی، مخصوص کودکان و مخصوص بزرگسالان را پیدا کرد. از جمله وسایل بازی هیجانی این شهربازی می‌توان به ترن هوایی، ماشین برقی، چرخ و فلک، رالی، سرسره آونگ، قطارهای وحشت و ... اشاره کرد. بخش مخصوص کودک نیز با دارا بودن وسایل بازی متناسب با سن و علایق کودکان، فضایی شاد و مفرح را برای آنها فراهم می‌کند. ورودی شهربازی پارک ملت مشهد در بلوار امامت واقع شده است.  

سرزمین عجایب مشهد: دنیایی از بازی و هیجان برای کودکان

در قلب منطقه گردشگری سپاد و در طبقات سوم و چهارم مجتمع الماس شرق، شهربازی سرپوشیده و بزرگی به نام سرزمین عجایب منتظر شما و فرزندانتان است. این شهربازی با دریافت انواع گواهینامه‌های استاندارد، محیطی امن و مطمئن را برای تفریح و سرگرمی کودکان فراهم کرده است. در سرزمین عجایب، دنیایی از بازی‌های مهیج و متنوع در انتظار شماست. ماشین برقی، قطار شادی، بازی‌های رومیزی، بازی‌های کامپیوتری و قایق پرنده فقط تعدادی از بازی‌های این شهربازی هستند که می‌توانند لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای کودکان رقم بزنند. شهربازی سرزمین عجایب همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خدمت مراجعه‌کنندگان است. برای اطلاع از قیمت بلیط و تخفیف‌های شهربازی سرزمین عجایب می‌توانید به وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام این شهربازی مراجعه کنید. لازم به ذکر است، در محوطه شهربازی غذاخوری و کافی‌شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید از میان وعده و نوشیدنی‌های متنوع آن استفاده کنید.

سینما کودک اطلس مشهد

سینما کودک اطلس مشهد: دنیایی شاد و رنگارنگ برای کودکان

سینما کودک اطلس، جزوی از پردیس سینمایی اطلس مشهد است که با داشتن سالن‌های اختصاصی کودک، تجربه‌ای منحصر به فرد از تماشای فیلم را برای کودکان رقم زده است. این سالن‌ها با طراحی‌های شاد و رنگارنگ و صندلی‌های مخصوص کودکان، فضایی کاملاً مناسب برای رده سنی خردسالان و کودکان را فراهم کرده‌اند. کودکان می‌توانند در این سالن‌ها همراه با اسباب‌بازی‌های خود به تماشای فیلم بنشینند و از فضای شاد و مفرح آن لذت ببرند. صندلی‌های این سالن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که متناسب با سن کودکان باشد و راحتی و دید کاملی را برای آنها به ارمغان آورد. سالن‌های سینمای کودک اطلس مجهز به برترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه صدا و تصویر هستند و از این رو، کودکان می‌توانند فیلم‌های دو بعدی و سه بعدی را با کیفیتی عالی تماشا کنند. سینما کودک اطلس در بزرگراه کلانتری، میدان حافظ، بازار بزرگ اطلس واقع شده است.

سرزمین موج‌ های آبی مشهد: دنیایی از هیجان و تفریح برای کودکان و تمام اعضای خانواده

سرزمین موج های آبی مشهد با سرسره های آبی متنوع و هیجان انگیز، رودخانه خروشان و آرام، چاله فضایی، تیوب سواری، سرسره تورنادو، سرسره تویستر، سرسره سوپر لوپ، سرسره تاپسی توروی و سقوط آزاد، یکی از محبوب ترین تفریحات آبی برای کودکان در مشهد است. این مجموعه آبی دارای بخش های مجزا برای آقایان، خانم ها و کودکان است تا همه اعضای خانواده بتوانند از تفریحات آبی لذت ببرند. بخش کودکان سرزمین موج های آبی، فضایی شاد و رنگارنگ است که به پارک آبی کوچکی برای کودکان تبدیل شده است. در این بخش، کودکان و نوجوانان می توانند در کنار اعضای خانواده خود به تفریح بپردازند و از سرسره های آبی، استخرهای کم عمق و بازی های آبی متنوع لذت ببرند. آکوآپلی نام محیطی در سرزمین موج های آبی است که تنها کودکان 3 تا 10 ساله مجاز به تفریح در آن هستند. ساعت کاری فصل بهار و تابستان: 9 صبح تا 12 شب و دیگر فصول سال 9 صبح تا 9 شب است و در قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 83 واقع شده است.

اکسون پارک

اکسون پارک: دنیایی از بازی و سرگرمی برای کودکان در مشهد

اکسون پارک، یکی از شهربازی‌های سرپوشیده محبوب مشهد است که به طور خاص برای کودکان طراحی شده و لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای آن‌ها رقم می‌زند. این شهربازی که در طبقه چهارم برج تجاری اکسون واقع شده، از جمله جاهای دیدنی مشهد محسوب می‌شود و دسترسی آسان به آن، این مکان را به گزینه ایده‌آلی برای تفریح خانواده‌ها تبدیل کرده است. اکسون پارک با ارائه بازی‌های متنوع و جذاب برای رده‌های سنی مختلف، مکانی ایده‌آل برای سرگرم شدن کودکان است. ماشین کوبنده، قصر کودک، تیر و کمان، اتاق گریم و بخش بازی‌های واقعیت مجازی از جمله بازی‌های این شهربازی هستند که می‌توانند ساعت‌ها کودکان را سرگرم کنند. موقعیت اکسون پارک در نزدیکی حرم امام رضا (ع) نیز دسترسی به این شهربازی را برای زائران و گردشگران آسان‌تر کرده است. این شهربازی در میدان ۱۷ شهریور، برج تجاری اکسون، طبقه ۴ واقع شده واز ساعت ۱۰ تا ۲۳ باز است.

دنیایی از رنگ و شادی در انتظار کودکان در مشهد

مشهد، شهر امام رضا (ع) و پایتخت معنوی ایران، تنها به اماکن مذهبی و زیارتی ختم نمی‌شود. این شهر با داشتن جاذبه‌های تفریحی متنوع، مقصدی ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی و به خصوص برای کودکان است. در این مطلب بهترین جاذبه‌های تفریحی مخصوص کودکان در مشهد معرفی شد که می‌توانید تفریح موردنظر خود را انتخاب و تجربه‌ای جذاب برای کودکان فراهم کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه