English

با انواع ویزای استرالیا آشنا شوید

در این مطلب به انواع ویزای استرالیا و شرایط دریافت آن‌ها خواهیم پرداخت.

با انواع ویزای استرالیا آشنا شوید
به گزارش خبرگزاری موج

، استرالیا نیز مانند سایر کشورها انواع مختلفی از ویزا را برای علاقه‌مندان ورود به این کشور صادر می‌کند. این ویزا براساس اهداف متقاضی، مدت‌زمانی که قصد اقامت در این کشور را دارد و شرایط متقاضی متفاوت است. اگر شما هم قصد ورود به استرالیا را دارید و نمی‌دانید کدام ویزای استرالیا مورد نیاز شماست ودوست دارید با انواع ویزای این کشور آشنا شوید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب به انواع ویزای استرالیا و شرایط دریافت آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویزای استرالیا

 

انواع ویزای کشور استرالیا و نکاتی که باید بدانید

همان‌طور که گفتیم کشور استرالیا انواع مختلفی از ویزا را برای متقاضیان صادر می‌کند. این کشور چیزی در حدود 150 نوع ویزای مختلف دارد که در ادامه به کاربردی‌ترین و مهم‌ترین ویزاهای این کشور می‌پردازیم.

 

ویزای استرالیا از نوع کارآفرینی و سرمایه‌گذاری

ویزای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری کشور استرالیا یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای مهاجرت به این کشور است. کشور استرالیا به‌دلیل اقتصاد پویا و صنایع روبه‌‌رشدی که دارد به‌نوعی بهشت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان با فرصت‌های بی‌شمار محسوب می‌شود. متقاضیان دریافت این ویزا می‌توانند از سه طریق اقدام کنند:

 

ویزای کارآفرینی 188 استرالیا

ویزای 188 یکی از پرطرفدارترین انواع ویزای استرالیا است که با سوابق کاری متقاضی و تمکن مالی وی مرتبط است. هدف کشور استرالیا از صدور این ویزا جذب کارآفرینان موفق و رونق اقتصادی کشور است. این ویزا به دارنده خود اجازه می‌دهد تا به‌مدت 5 سال در این کشور اقامت کرده و در این مدت کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کند. صدور ویزای 188 چند شرط مهم دارد؛

  • متقاضی باید حداقل 200 هزار دلار وارد استرالیا کند؛

  • کسب‌و‌کار متقاضی باید حداقل به‌مدت 2 سال فعالیت کند و دو کارمند استخدام کند؛

  • کسب‌و‌کار متقاضی باید 300 هزار دلار گردش مالی داشته باشد.

 

مزایای دریافت ویزای 188 استرالیا

  • دریافت این ویزا نیازی به مدرک زبان ندارد؛

  • دارنده این ویزا محدودیتی برای ورود و خروج به استرالیا ندارد؛

  • این ویزا به‌شما امکان اشتغال و تحصیل را می‌دهد؛

  • با این ویزا می‌توانید انواع حساب بانکی مورد نیاز را در استرالیا افتتاح کنید؛

  • با این ویزا امکان سرمایه‌گذاری از طریق اوراق قرضه دولتی را خواهید داشت؛

  • امکان دریافت ویزای همراه برای همسر و فرزندان فرد دارنده ویزا وجود دارد؛

  • بعد از دریافت این ویزا امکان انتقال سرمایه وجود دارد.

 

ویزای سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیون دلاری استرالیا

همان‌طور که مشخص است برای دریافت این ویزا باید مبلغ 5. 2 میلیون دلار در استرالیا سرمایه‌گذاری کنید. برای دریافت این ویزا باید امتیازات لازم را در سایت EOI دریافت کنید. این امتیاز باید حداقل به عدد 65 برسد.

 

ویزای سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری استرالیا

برای دریافت این ویزا باید 5 میلیون دلار یا بیشتر وارد استرالیا کنید. بعد از گذشت 4 سال از صدور ویزای 5 میلیون دلاری می‌توانید درخواست ویزای دائم این کشور را داشته باشید. همچنین این ویزا به‌شما اجازه دریافت ویزای پیوست برای همسر و فرزندان خود را می‌دهد.

استرالیا

 

ویزای کار کشور استرالیا

از آنجایی که استرالیا از جمله کشورهایی است که با کمبود نیروی کار متخصص روبه‌رو است، از طریق ویزای کار فرصتی را برای جذب نیروی مورد نیاز مشاغل مختلف خود ایجاد می‌کند. بنابراین دریافت ویزای کار این کشور یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است. ویزای کار استرالیا انواع مختلفی دارد. این ویزای براساس شرایط دریافت آن شامل انواع ویزای 189 استرالیا، ویزای 190 استرالیا و ویزای استرالیا 491 است. برخی از انواع این ویزا عبارتند از:

  • ویزای کار استرالیا به‌همراه اسپانسر شغلی: برای دریافت این ویزا باید از یک کارفرما دعوت‌نامه داشته باشید. کارفرمای مورد نظر باید ثابت کند که برای شغل مورد نظر شما نمی‌تواند یک شخص استرالیایی با توانایی‌های لازم را پیدا کند.

  • ویزای کار استرالیا برای افراد فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های استرالیا: این ویزای دوساله به افرادی داده می‌شود که محل تحصیل آن‌ها در مقطع لیسانس یا فوق‌لیسانس در دانشگاه‌های سیدنی، ملبورن یا بریزبین باشد. در غیر این ‌صورت باید به سراغ دریافت ویزای سه ساله از مناطق رجینال یا کم‌جمعیت بروید.

همچنین بر اساس نوع اقامت متقاضی در استرالیا هم می‌توان ویزای کار این کشور را به انواع مختلف تقسیم کرد.

 

ویزای اسکیل ورکر یا مهارتی کشور استرالیا

این ویزا یکی از دقیق‌ترین و زمان‌برترین ویزاهای کشور استرالیا است. ویزای اسکیل ورکر استرالیا شامل ویزاهای 189 استرالیا، ویزای 190 استرالیا و ویزای استرالیا 491 است. این ویزا نیازی به دعوت‌نامه از کارفرما یا اسپانسر ندارد. کشور استرالیا برای صدور این ویزا از سیستم امتیازدهی SkillSelect استفاده می‌کند که در آن مهارت زبان، مدارک تحصیلی و سوابق کاری و سن متقاضی امتیاز دریافت می‌کنند. حداقل امتیاز برای دریافت این ویزا 65 است. برای دریافت این ویزا باید مراحلی را طی کنید که در ادامه مشاهده می‌کنید؛

  • انتخاب مهارت مورد نظر از فهرست مشاغل مورد نیاز این کشور

  • کسب حدنصاب نمره در سیستم امتیازدهی

  • کسب اسسمنت مثبت

  • فرم ابراز تمایل یا EOI

  • دریافت دعوت‌نامه

 

ویزای استارتاپ کشور استرالیا

استرالیا یکی از بهترین بسترهای استارتاپی جهان است. این کشور در سال‌های اخیر هم با صدور ویزای استارتاپ از این روند حمایت کرده است. این ویزا برای حمایت از کارآفرینان و ایده‌پردازان خلاق صادر می‌شود که می‌توانند برای استرالیا سودآوری داشته باشند. این ویزا شرایط نسبتا سخت‌گیرانه‌ای دارد و سن متقاضی، نوع طرح، نوع کسب‌و‌کار و شرایط مالی را در نظر می‌گیرد. از طرفی برای دریافت این ویزا طرح استارتاپی شما باید توسط یک سازمان یا نمایندگی دولتی و منطقه‌ای تایید شود. با دریافت این ویزا امکان اقامت 4 ساله در این کشور برای شما وجود دارد. ویزای استارتاپ کشور استرالیا چند مزیت مهم دارد؛

  • امکان فعالیت‌های تجاری و کارآفرینی آزادانه

  • امکان اقامت 4 ساله در این کشور

  • امکان استفاده از مزایای برنامه‌های کارآفرینی این کشور

  • امکان دریافت ویزای پیوست برای همسر و فرزندان

  • امکان تبدیل ویزا به اقامت دائم

 

فلای تودی

اخذ ویزای استرالیا با تیم حرفه‌ای فلای تودی

برای دریافت ویزای استرالیا برای سفر به این کشور یا مشاوره برای دریافت انواع ویزای این کشور با فلای تودی تماس بگیرید. برای این منظور کافی است، همین‌حالا به وب‌سایت فلای تودی سر بزنید و فرم درخواست ویزا را برای کارشناسان مربوطه ارسال کنید. در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس برقرار می‌شود تا در کنار مشاوره و بررسی شرایط شما مدارک لازم و شرایط اخذ این ویزا برای شما توضیح داده شود. برای دریافت ویزای استرالیا با همکاری تیم فلای تودی به حضور در این آژانس نیازی ندارید.

شما می‌توانید مدارک لازم و فرم درخواست را از طریق ایمیل یا شماره واتس‌آپی که برای شما تعیین می‌شود، برای کارشناسان بخش ویزا ارسال کرده و سایر مراحل و خدمات را به فلای تودی بسپارید. این تیم در هر مرحله شما را در جریان روند کار قرار داده و درصورت نیاز به حضور در سفارت با شما هماهنگ می‌کند. با فلای تودی ویزای استرالیا را راحت‌تر و سریع‌تر از همیشه دریافت و در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه