English

معرفی بهترین هتل های جزیره کیش

برای اینکه بتوانید بهترین هتل را در جزیره کیش انتخاب کنید، لازم است تا بهترین هتل های کیش را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هتل‌های جزیره کیش بپردازیم و شما را با آنها بیش از پیش آشنا کنیم.

معرفی بهترین هتل های جزیره کیش
به گزارش خبرگزاری موج

، ممکن است شما نیز پیش از سفر به جزیره کیش به فکر انتخاب یک هتل زیبا و مناسب برای اقامت خود باشید. در جزیره کیش هتل‌های بسیار متعددی وجود دارند که برای اقامت مسافران بنا شده‌اند. تنوع بالای هتل‌های این جزیره موجب شده است تا شما نتوانید به‌راحتی تصمیم بگیرید.

برای اینکه بتوانید بهترین هتل را در جزیره کیش انتخاب کنید، لازم است تا بهترین هتل های کیش را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هتل‌های جزیره کیش بپردازیم و شما را با آنها بیش از پیش آشنا کنیم.

 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش را می‌توان جزو یکی از برترین، زیباترین، لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش دانست. این هتل با مساحت ۵۵ هزار متر مربع، در واقع یکی از بزرگترین هتل های کیش محسوب می‌شود. هتل شایان ۱۹۳ اتاق شیک و دلباز دارد که برای اقامت مسافران به زیباترین شکل ممکن طراحی شده‌اند.

این هتل دارای بهترین موقعیت جغرافیایی است و در میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد. قرار گرفتن اسکله تفریحی کیش در روبه روی این هتل، یکی از مواردی محسوب می‌شود که آن را به بهترین گزینه برای اقامت مسافران تبدیل کرده است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج جزو یکی از محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می‌رود که توانسته است مورد توجه بسیاری از مسافران قرار بگیرد و رضایت آن‌ها را کسب کند. هتل ترنج در شمال غرب جزیره کیش قرار دارد و به علت برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب، طراحی و معماری بی‌نظیر، امکانات و خدمات عالی و… همواره مورد تایید بسیاری از مسافران است.

به طور معمول اغلب افرادی که این هتل را انتخاب می‌کنند از انتخاب خود رضایت‌مند هستند. این هتل زیبا علاوه بر ویو بی‌نظیری که دارد از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران، کافی شاپ، فروشگاه‌های مختلف و… اشاره کرد.

یکی از مواردی که هتل ترنج را از دیگر هتل‌های جزیره کیش متمایز می‌سازد، رستوران بزرگ و زیبا با کف شیشه‌ای بر روی آب است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران فرنگی روی دریا، سالن بیلیارد، سالن اسپا، خانه بازی کودکان، مزون و… اشاره کرد.

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک یکی دیگر از هتل‌های پرطرفدار و محبوب جزیره کیش است. این هتل زیبا موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و در یکی از زیباترین و سرسبزترین نقاط جزیره کیش واقع شده است. این هتل هم معماری و هم دکوراسیون داخلی منحصر به فردی دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسب و چیدمانی زیبا و شیک هستند.

بسیاری از مسافران معتقد هستند که رستوران این هتل، بهترین و لذیذترین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. اقامت در این هتل یک فرصت بسیار خوب برای میل غذاهای لذیذ ایرانی با طعمی متفاوت و جدید است. همچنین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که غذا خوردن در محیط‌های باز و سرسبز را دوست دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای سرو غذا به رستوران باغ گل این هتل مراجعه کنید.

هتل بین المللی

هتل بین المللی

اگر به دنبال بهترین هتل برای اقامت در جزیره کیش هستید، ما هتل بین المللی را به عنوان بهترین گزینه به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل بین المللی در لیست هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش قرار دارد و در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده است و توانسته توجه بسیار از مسافران را به خود جلب کند. این هتل لوکس و زیبا در ۱۳ طبقه و ۳۴۲ واحد اقامتی زیبا و شیک قرار گرفته است که اتاق‌های طبقات بالا، چشم‌انداز بسیار خوبی به دریا دارند.

این هتل در فاصله اندکی از اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است و شما با اقامت در آن می‌توانید لحاظ مفرح و خاطره‌انگیز را بخصوص در کنار خانواده تجربه کنید. اگر شما به دوچرخه سواری علاقه‌مند هستید، خوب است بدانید که در این هتل می‌توانید به کرایه دوچرخه بپردازید و از دوچرخه سواری در کنار ساحل خلیج فارس نیز لذت ببرید.

همچنین اگر با قصد خرید به جزیره کیش سفر می‌کنید، باید بدانید که با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به مراکز خرید این جزیره دسترسی پیدا کنید و هیچ محدودیتی در رابطه با این موضوع وجود ندارد.

هتل بین المللی کیش تا مراکز خرید مهم جزیره کیش مانند مریم و ونوس فاصله بسیار نزدیکی دارد و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به این مراکز خرید بروید و تجربه خریدی منحصر به فرد را تجربه کنید.

علاوه بر تمامی مواردی که ذکر کردیم، امکان دسترسی به سونا، جکوزی، رستوران، استخر و کافه نیز در این هتل برای شما فراهم شده است. به طور کلی اگر به فکر اقامتی راحت، بی‌دغدغه، رویایی و بی‌نظیر هستید، ما هتل بین المللی کیش را به عنوان بهترین گزینه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل کوروش

هتل کوروش جزو یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش به شمار می‌آید که در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل مجلل و زیبا ۱۶ طبقه و ۱۹۸ باب اتاق خواب راحت و شیک دارد. رضایت مسافران از اقامت در این هتل نشان دهنده باکیفیت بودن امکانات و خدمات آن است.

در این هتل لوکس اینترنت موردنیاز مسافران به صورت رایگان فراهم شده است و شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای می‌توانید به اینترنت رایگان دسترسی پیدا کنید. از دیگر امکانات رفاهی بسیار خوب این هتل می‌توان به کرایه اتومبیل، لاندری روم، جکوزی، اتاق چمدان، فروشگاه، مجموعه ورزشی، آتلیه عکاسی، آسانسور، فضای سبز، سرویس تاکسی، پارکینگ، سالن همایش، صندوق امانات، کافی شاپ، استخر و سونا و… اشاره کرد.

رزرو هتل از اسنپ تریپ

این روزها یکی از مهم‌ترین کارها برای سفر رزرو هتل است که باید از سایتی معتبر این کار انجام شود. یکی از معتبرترین مجموعه‌ها برای این کار، اسنپ تریپ است که با برترین هتل‌ها در کل شهرهای کشور در حال همکاری است.

شما با مراجعه به این سایت می‌توانید از قیمت هتل‌ها در مناطق مختلف مطلع شوید. برای رزرو هتل داریوش کیش یا دیگر هتل‌ها می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی مندرج در سایت با مشاورین در تماس باشید.

جمع‌بندی

جزیره کیش یکی از جزیره‌های بسیار زیبا و خوش آب و هوای ایران به شمار می‌رود و ممکن است شما نیز قصد سفر به این جزیره دیدنی را داشته باشید. یکی از نکات مهمی که قبل از سفر به این جزیره باید به آن توجه کنید، انتخاب هتل مناسب برای اقامت است.

هتل‌های کیش بسیار متعدد هستند و شما بر اساس شرایط خود می‌توانید بهترین هتل را برای اقامت‌تان انتخاب کنید. شما در هر صورت می‌توانید برای رزرو هتل به صورت غیر حضوری و آنلاین به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. اسنپ تریپ جزو یکی از مطرح‌ترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل در ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه